Data: 2013-08-22 21:47:50
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Irokez <n...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 2013-08-22 12:05, J.F. pisze:
> Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200, Irokez napisał(a):
>> W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
>> Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
>> spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
>> miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
>> w idealnym stanie).
> Łaski nie robia - podrecznikowy wrecz przyklad niezgodnosci towaru z
> umowa.
Niby tak, ale mogli zlać i odesłać do serwisu Manty.
Zresztą DVD Philipsa które po oglądnięciu 1 bajki zaczęło strasznie
hałasować i przycinać obraz, zawiezione następnego dnia wymienili od
ręki na drugą sztukę.
>> Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
>> końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
>> od razu formularz zwrotu i kasa do ręki.
> Dawno, niedawno ?
> Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
> roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.
>
> I troche racji w tym maja, tylko nie wiem jak szeroko ta moda panuje.
Nie no jasne. Porządny (tak ogólnie) sprzęt ma serwis gwarancyjny i tu
po takim czasie nawet nie uderzam do marketu/sklepu, bo to nie ma sensu.
Chodzi o takie wynalazki czy też marki własne. Patrz Lidl daje 3 lata i
nie gania po jakichś serwisach zewnętrznych. Padła waga łazienkowa po
zdaje się 3 miesiącach to przyjęli i po 2 tygodniach odebrałem nową.
|