Data: 2013-09-19 17:27:02
Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Pokaż wszystkie nagłówki
"Trybun" l1f34v$m7a$...@u...news.interia.pl
> Uporządkujmy fakty - Lechu kupił telefon, został w jakiś sposób oszukany przez
sprzedawcę, bardzo rzeczowo i dokładnie zrecenzował
> zakupiony sprzęt, zakup i matactwa sprzedawcy. W moim odczuciu taki user to skarb
na grupie, i doprawdy nie wiem o co niektórym z
> Was chodzi? Poczuliście że Lechu swoimi postami was jakoś zdominował, czy co?
Na dłuższą metę uczciwość służy każdemu także temu, kto uważa,
iż lokalnie coś traci. Sklep Electro.pl zyskałby w moich oczach,
gdyby bezzwłocznie udzielił mi porady co do modyfikacji wpisu APN
i wysłał mi na czas bon wakacyjny. Drobna wada na dole ekranu nie
stanowiłaby tutaj problemu -- trudno wymagać od sklepu sprawdzania
każdego wysyłanego urządzenia.
Gdybym nie tracił czasu na użeranie się z obrońcami nieuczciwości,
być może do tej pory kupiłbym telewizor, być może właśnie w sklepie
Electro.pl -- rozpatrywałem kupno odbiornika TV w czasie kupowania
smartfonu, ale zatrzymałem się na problemie płacenia via net,
z którego mam 5% zwrotu, ale tylko do określonej wartości,
Niestety rozłożenie zapłaty na kilka kart mogło w Electro.pl
skutkować pobraniem przez sklep kilku opłat manipulacyjnych.
Ja bym do tej pory kupił telewizor, może do tego dorzuciłbym tablet,
sklepy by zarobiły, ja bym się cieszył... Ja to drobiazg ale gdy
podobna drogę przez męki przechodzi każdy (lub niemal każdy) handel
po prostu zatrzymuje się. :) Tracą na złej obsłudze i kupujący,
i porządni sprzedawcy.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... atman
|