Strona główna Grupy pl.rec.dom Electro w sprawie Monstera Re: Electro w sprawie Monstera

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Electro w sprawie Monstera

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
Date: Wed, 25 Sep 2013 01:39:18 +0200
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 203
Message-ID: <l1t81n$c5l$1@node2.news.atman.pl>
References: <l1a0ae$jqo$1@node1.news.atman.pl>
<5238adf7$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<l1agri$685$1@node1.news.atman.pl> <l1bn83$e0c$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<l1e3uh$jq6$1@usenet.news.interia.pl>
<523ab16f$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
<523b2372$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<l1fqc7$fo4$1@node2.news.atman.pl>
<523d776d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<l1km2c$4hs$1@node2.news.atman.pl>
<523ec635$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
<523f2ca6$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1380066167 12469 83.151.39.26 (24 Sep 2013 23:42:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Sep 2013 23:42:47 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1049804 pl.rec.dom:136284
Ukryj nagłówki


"Qrczak" 523f2ca6$0$1214$6...@n...neostrada.pl

>>> Jestem w Białymstoku. Nakłaniasz mnie do opuszczenia
>>> tego miasta? W jakim celu?

>> (...)

>> > niż samemu podszkolić się?

>> Widzisz, jak trafiłem. Nie pouczaj innych jak pisać, samemu pisząc
>> gwarą. Używanie "się" na końcu zdania jest błędem stylistycznym.

> Mylisz się.

Jest tego więcej:

wynoś się!
umyj się!
i właśnie wtedy pobrudziłem się...

Natomiast misie raczej nie są poprawne. :)

Mi się wydaje, że...
Się tak zastanawiam...

Oczywiście początkowo ,,się tak zastanawiam'' było używane tak,
jak ,,będąc młodą lekarką, wszedł raz do mej przychodni pacjent''.

co stoi na przeszkodzie --> co na stoi przeszkodzie
na przykład latem --> na ten przykład latem --> latem przykład na ten

Ale są i poprawne, choc zabawne sformułowania typu:

nie przejmuj się -- nie się przejmuj

-=-

Electro pisze, że ja nie piszę prawdy...
I że jedyną formą kontaktu ze mną jest portal Opineo. :)


ELECTRO.pl 24 września 2013

Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
na adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający jest fakt, że
jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo. Do sklepu
informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła. Zastanawiający jest
również fakt, że pozostała korespondencja ze sklepu do klienta
dociera tylko nie wspomniany bon. W kwestii zgłoszonego problemu
z urządzeniem klient otrzymał informacje o możliwości skorzystania
z bezpośredniej pomocy serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia
za pośrednictwem sklepu. Wiadomość została wysłana 19 sierpnia
i pomimo prośby o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi.
W swojej poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy.

Rozetnę wypowiedź...


Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
na adres e-mail podany w zamówieniu.

Ale bonu nie widać w mojej skrzynce, choć inne listy docierają.
Nie dotarły jedynie listy zawierające ów bon oraz list od
pikesl_sklepu, w którym piksel_sklep prosi po przysłanie
zdjęć uszkodzonego bubla.


Do sklepu informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła.

A pomimo tego -- sklep wie o tym, że kolejna przesyłka nie dotarła. :)



Zastanawiający jest również fakt, że pozostała korespondencja
ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany bon.

No właśnie. To jest zastanawiające. :)
A może by tak wysłać bon za pośrednictwem Opineo?
Chyba Opineo nie wykiwa mnie -- nie zrealizuje
bonu ,,w moim imieniu'' ale bez mojej zgody?...
Ja bym zaufał. :)




W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał
informacje o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy
serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia za pośrednictwem
sklepu.

Tak. Początkowo sklep proponował rozwiązanie problemu w sklepie,
później -- w serwisie. :) IMO grał na zwłokę. :)

Wiadomość została wysłana 19 sierpnia i pomimo prośby o informację
zwrotną pozostała bez odpowiedzi. W swojej poprzedniej wypowiedzi
oceniający niestety nie pisze prawdy.

Sklep raz wysłał bon po raz pierwszy w czasie realizowania zamówienia,
innym zaś razem dopiero wtedy, gdy otrzymał od przewoźnika informację
o dostarczeniu telefonu...

Wg sklepu obie te relacje są prawdziwe, choć są ze sobą sprzeczne...

Jeszcze inna wersja (mam na myśli teraz rozmowę telefoniczną)
mówi, iż bon został wysłany nie wcześniej niż 2 dni po
dostarczeniu telefonu i miał dotrzeć do mnie nie później
niż 7 dni, licząc od dnia wysłania telefonu przez Electro
lub od otrzymania telefonu przeze mnie.




Zastanawiający jest fakt, że
jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo.

Co widać wyraźnie. :) Przypomnę, że wysyłkowy sklep Electro.pl -- to
sklep internetowy.














Eneuel do Electro, około północy, z 28 na 29 sierpnia 20013 roku:

Nadal nie mam od Was obiecanego bonu wakacyjnego. Numer reklamacji -- 34951

Formularz reklamacji
Twoja reklamacja została wysłana.

W ciągu kilku minut powinieneś otrzymać e-mail potwierdzający
przyjęcie zgłoszenia. Otrzymasz również numer sprawy, pod którym
reklamacja została zarejestrowana.

Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej możecie Państwo śledzić
po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych
klientów), gdzie pracownicy działu reklamacji będą aktualizować
statusy Państwa reklamacji, oraz pozostawiać ważne informacje.

Dziękujemy
Dział Reklamacji ELECTRO.pl





Electro do Eneuela, 29 sierpnia, godzina 00:05 20013 roku:

Twoja reklamacja otrzymała numer sprawy: 35695
W przypadku kontaktu z działem reklamacji prosimy o powoływanie się na ten numer.

W ciągu kilku dni roboczych skontaktujemy się z Państwem, w celu
omówienia dalszego przebiegu reklamacji.
Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej możecie Państwo śledzić
po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych
klientów), gdzie pracownicy działu reklamacji będą aktualizować
statusy Państwa reklamacji, oraz pozostawiać ważne informacje.




Czy nadal można rozmawiać z ludźmi, którzy rzadko :) odwołują
się do rzeczywistości w swych wypowiedziach kierowanych do mnie?...
Niemal każda wypowiedź Electro to drwina, opisanie tego, co nie miało
miejsca, płakanie spowodowane rzekomo krzywdzącą oceną, oczernianie mnie...




W toczonym (na Opineo) sporze ja odpowiadam bezzwłocznie, zaś Electro.pl -- po 7
dniach.


Eneuel 2 września
Electro 10 września
Eneuel 10 września
Electro 17 września
Eneuel 17 września godzina 18:27:07
Eneuel 17 września <-- to samo, ale o godzinie 19:13:57
Electro 24 września


Bonu oczywiście nadal nie mam. Wkrótce miną 2 miesiące od kupna,
lato skończyło się, bon ma swoją ważność...


Przypomnę -- bon to numer słany m@ilem.
Można wysłać go wiele razy bez obawy o wielokrotne jego wykorzystanie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
25.09 Eneuel Leszek Ciszewski
25.09 wolim
26.09 Eneuel Leszek Ciszewski
26.09 Eneuel Leszek Ciszewski
26.09 JoteR
26.09 Eneuel Leszek Ciszewski
27.09 wolim
25.10 Eneuel Leszek Ciszewski
25.10 Eneuel Leszek Ciszewski
26.10 Eneuel Leszek Ciszewski
26.10 Eneuel Leszek Ciszewski
06.11 Z_D
12.11 Eneuel Leszek Ciszewski
13.11 Z_D
Wkłady do zniczy...
Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii
Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Mleko w ekspresie
Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Do czego i jak wykorzystac 'odpad' wody z filtra RO w kuchni?
gazociag - niski srednie wysokie cisnienie
Jak podmienic halogenki na ledy?
Jakie zarówki E27?
Szafki do samodzielnego montazu
Piekarnik z mikrofalą 2w1
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem