Re: Electrolux EWT 1216

Data: 2006-08-31 22:46:49
Temat: Re: Electrolux EWT 1216
Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

> Witam
>
> Czy moglby Pan poswiecic 3 minuty i podzielic sie swoja opinia,
> wypelniajac ponizsza ankiete ?:
>
> http://jfrieske.phpnet.us/newreviewmain.php?product_
id=88

Ja jestem z Poznania...
Dostane w nagrodę paczkę proszku chociaż? Jak nie to nie wypełniam ankiety.
Jak chciałem się dowiedzieć więcej o produktach Elektroluxa, to nikt
(wlacznie ze sprzedawcą nie chciał lub nie umiał mi udzileić rzetelnych
informacji.
W ramach rewanzu proponuje Pani/Panu samodzielnie poszukac opini na ten
teamt.