Elektrozawór do zmywarki

1. Data: 2006-09-19 09:47:35

Temat: Elektrozawór do zmywarki
Od: Broda <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam zmywarkę Bosch SGS8302/07 i w niej uszkodzony elektrozawór na wężu
doprowadzającym wode.
Zadzwoniłem do serwisu i wystrzelili mi cenę 220zł za sam zawór (bez ich
montażu nie dają gwarancji na zawór).
Czy te zawory są w jakiś sposób uniwwersalne? Pasują od jakiś innych -
tańszych modeli?
A może wystarczy jakikolwiek elektrozawór na 220V?
No i ostatnie pytanie: czy ktoś z was może wie gdzie w Zielonej Górze
mógłbym dostać taki zawór.

pzdr
Broda

2. Data: 2006-09-19 15:23:13

Temat: Re: Elektrozawór do zmywarki
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Broda" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A może wystarczy jakikolwiek elektrozawór na 220V?
> No i ostatnie pytanie: czy ktoś z was może wie gdzie w Zielonej Górze

A skąd wiesz, że uszkodzony?
Wpisz na allegro "elektrozawór pralki" i masz od ręki!

P.

3. Data: 2006-09-19 15:25:39

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

I uprzedzam od razu uwagi, że nie chodziło o pralkę. Wątpię żeby specjalnie
produkowali elektrozawory pod zmywarki.

P.

4. Data: 2006-09-19 17:18:01

Od: Broda <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):

> A skąd wiesz, że uszkodzony?

Dokładnie sprawdziłem.
Wybebeszyłem cały, obstukałem, po załączeniu zasilania buczy a woda
zaczyna z niego kapać zamiast lecieć normalnie.

> Wpisz na allegro "elektrozawór pralki" i masz od ręki!

Heh, a sprawdziłeś? Jeden wynik:
http://www.allegro.pl/search.php?string=elektrozaw%C
3%B3r+pralki
i to nie taki zawór o jakim myślę :)

Już kupiłem taki jak chciałem za 26zł i wszystko gra, więc bardzo
dziękuję za pomoc. Nie jest to oryginalny zawór ale myślę, że wystarczający.

--
pzdr
Broda

Odbiór przyłacza wodnego
Zmywarka nie pobiera wody.
Zmywarka nie pobiera wody
Pralka ARISTON AQXXF 129 Aqualtis
Dobry stolarz we Wrocławiu - pilnie poszukiwany