Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

Data: 2007-09-20 07:39:19
Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: annikka <a...@n...pl>

Kruszyzna pisze:

> Znam taka osobe, ktora dala rade, ale oczywiscie we wlasnym interesie
> nie naciskam :)

To ja proszę o instrukcję - może się przyda ;-).

Wracając do meritum, pod biustem mam 75 cm i zapinam się na pierwszy
rząd haftek (czyli trzy rzędy mam w zapasie). Wczoraj w biuście miałam
90 cm i miseczka E pasowała idealnie (bo miewam mniej, bywało też
więcej, ale na tym etapie karmienia raczej już nie będzie).

Pozdrawiam
Ania