Re: Ewangelia przez gardło

Data: 2018-08-25 16:01:48
Temat: Re: Ewangelia przez gardło
Od: Kviat

W dniu 2018-08-25 o 13:00, Trybun pisze:

> Proszę, pomyśl choć przez chwilę logicznie.

LOL:)
Dlaczego ty tego nie robisz?

> Dopadł jakikolwiek zbok
> dzieciaka, co robią dorośli, pomyśl co robisz Ty z taką sprawą!? Ano
> przynajmniej ja o ile sam zaraz bym mu jaj nie urwał to zgłaszam sprawę
> na policję, także we własnym zakresie zlecam lekarzowi obdukcję. Co niby
> ma mnie obchodzić wiedza szefów zakładu pracy w którym ten zboczeniec
> pracuje? Piszę to z pozycji Polski, w USA jest znacznie bardziej
> rygorystyczne prawo dotyczące pedofilii.

Tu znajdziesz odpowiedź:
https://www.facebook.com/madzia.karlinska/videos/182
5522167531175/

> Także niestety w USA modna jest
> dojenie kogo tylko się da, kieckowi to niezmiernie bogata kasta, a więc
> ci z pomyślunkiem usiłują im coś wyrwać dla siebie, i z tego te "afery",
> ja tak o tym właśnie myślę.

To pomyśl choć przez chwilę logicznie.
W tej konkretnej sprawie wiele przestępstw się przedawniło. Bo
pracodawca ukrywał dowody w swoich archiwach.
Przed sądem stanie tylko dwóch zboczeńców z całej tej armii.

> Pewnie że zdarzają się jakieś przypadki
> gwałtów księży ale to normalne zjawisko. Nie ma środowiska wolnego od
> tego zjawiska.

Ty jednak jesteś idiotą.
W tym konkretnym środowisku przybrało to formę zorganizowaną i systemową.

> Co za znaczenie mogą mieć jakieś przenosiny do innych parafii,

Przecież już kilka razy dostałeś odpowiedź jakie to ma znaczenie.

> aby
> uniknąć kary musiałby zmienić tożsamość, zrobić operację plastyczną i
> zniknąć z życia publicznego, wtedy i tylko wtedy miałby szansę na
> unikniecie kary.

Nie. Nie musiałby.
Tak... Bez wątpienia jesteś debilem.
Nie masz bladego pojęcia, nawet się nie zainteresujesz tematem, nawet
pięciu minut nie poświęcisz żeby się zorientować o co w tym wszystkim
chodzi i jakie są fakty, ale żeby bzdury pieprzyć to jesteś pierwszy.

> Kościół tak robi - wyposaża w fałszywe papiery,
> finansuje plastykę i ogłasza że ten poszukiwany już nie żyje? Ja o czymś
> takim nie słyszałem.

To przez takich kretynów jak ty kościół czuje się bezkarny, a nie dzięki
fałszowaniu papierów. Nie musi fałszować. Ma ciebie.
Teraz już wiesz jak to działa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr