Fajne sztućce - kto produkuje?

11. Data: 2005-07-24 13:10:46

Temat: Re: Fajne sztućce - kto produkuje?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Jul 2005, Jo'Asia wrote:

> Krótki przegląd <http://www.gerlach.com.pl> znalazł i bardziej nowoczesne.
> A w opisie często stoi że są w czterech wersjach: wysoki połysk,
> satynowane, jak wyżej + złocenia. Sklepy penwie biorą te ze złotym, bo
> idą...

Po dwóch latach poszukiwań zdecydowałem się na Gerlacha. Jedyna firma,
która ma większy wybór sensownego kształtu widelcy.

Pozdrawiam,

Alojzy

12. Data: 2005-07-25 10:29:53

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> Doszłam do wniosku, że najwyższy czas pozbyć się ikeowego badziewia (lubię
> IKEĘ, ale sztućce robią wyjątkowo tandetne - rozlatują się, obłażą itp.).
> Znacie jakichś producentów fajnych sztućców? Żeby były proste, nowoczesne, a
> zarazem oryginalne, jak np. te, na drugim zdjęciu od góry:
>
> http://www.zwierciadlo.pl/0505/stol.asp

Może berghoff? Nie wypowiadam się co do jakości, bo ich nie używałem.
Wiem, tylko, że jakieś sztućce mają. Garnki mam i używam. Są niezłe.

pozdrawiam
Robert Grabowski

13. Data: 2005-07-28 21:19:42

Od: "DamianD" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

na obrazku sa sztućce a Almi Decor

14. Data: 2005-07-29 07:41:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DamianD <d...@n...pl> napisał(a):

> na obrazku sa sztućce a Almi Decor

Serio? Jeśli się okaże, że to prawda, to Cię ozłocę, dobry człowieku,
chociażeś toppostujesz.

JoP

15. Data: 2005-08-03 09:01:34

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2005 16:21:44 +0000 (UTC), Jolanta Pers naskrobałeś/łaś:

>Doszłam do wniosku, że najwyższy czas pozbyć się ikeowego badziewia (lubię
>IKEĘ, ale sztućce robią wyjątkowo tandetne - rozlatują się, obłażą itp.).
Ikea robi kilkanscie różnych sztućców.
My may jedne już ponad dwa lata i nic się z nimi nie stało. (odpukać)

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

16. Data: 2005-08-03 11:16:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Rabska <m...@S...hell.pl> napisał(a):

> Ikea robi kilkanscie różnych sztućców.
> My may jedne już ponad dwa lata i nic się z nimi nie stało. (odpukać)

My mamy jedne prawie 10 lat i też żyją. Tylko że tych już nie robią, więc nie
można kupić, żeby były takie same, a w obecnej sztućcowej ofercie IKEI jakoś
nic nam nie pasi.

JoP

Czym zmyc pyl
[OT] Zaproszenia do Gmail