Fascynacje i stale zwiazki.

1. Data: 2001-01-25 19:18:23

Temat: Fascynacje i stale zwiazki.
Od: Ropuch <w...@t...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam prare glupich pytan odnosnie facynacji do ludzi przeciwnej plci, w
momecie kiedy ma sie juz stalego partnera. Zylem sobie dotej pory z
mysla ze jest to dosc normalne i czesto spotykane w stalych zwiazkach.
I pewnie tak jest. Ale do jakiego stopnia fascynacje sa normlane? Czy
istnieje korelacja pomiedzy liczba fascynacji a uczuciem do dotychczasowego
partnera? :) Czy poprostu jest zlosliwosc swiata ze podtyka nam pod nos
typ ludzi ktory preferujemy? Ale z drugiej strony nic sie samo nie
dzieje....

Bylbym bardzo wdzieczny gdby ktos by mi powiedzal cos na temat
fascynacji badz podal jakas literature na ten temat ( o ile istnieje a
w co watpie ). Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam.

--
"W wojnie domowej linia ognia jest niewidzoczna - przechodzi przez serce"
Antoine Sainte de Exupercy

1. Data: 2001-01-26 08:18:31

Temat: Re: Fascynacje i stale zwiazki.
Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zainteresowac sie efektem Coolidga
Pozdrawiam

1. Data: 2001-01-26 10:25:45

Od: Ropuch <w...@t...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Linkiewicz <a...@c...pl> wrote:
> Proponuje zainteresowac sie efektem Coolidga
Nie przesadzasz z efektem Collidga? :) Po ilu latach bycia razem moze
wystapic taki efekt? Mi sie wydaje ze to dotyczy par ktore bardzo dlugo
ze soba zyja. IMO efekt Collidga chyba nie powinien wystepowac w
parach ktore sa stosunkowo "mlode".

Pozdrawiam.

--
"W wojnie domowej linia ognia jest niewidzoczna - przechodzi przez serce"
Antoine de Saint-Exupery

1. Data: 2001-01-26 12:31:45

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystapic taki efekt? Mi sie wydaje ze to dotyczy par ktore bardzo dlugo
> ze soba zyja. IMO efekt Collidga chyba nie powinien wystepowac w

Hm, znam pare, ktora sie poznala "dzieki" Coolidge'owi, on był w związku
ok.9 lat, ona 1 rok. Nie przesadzam z Coolidgem, myśle, ze to bardzo fajna
wymowka "zwalic" wszystko na "udowodnione naukowo fakty" ; )
Pozdroofka

1. Data: 2001-01-26 19:59:16

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Linkiewicz <a...@c...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3a716de9$...@n...vogel.pl...

> Nie przesadzam z Coolidgem, myśle, ze to bardzo fajna
> wymowka "zwalic" wszystko na "udowodnione naukowo fakty" ; )

Taka dobra wymowka sa tez zalozenia psychologii ewolucyjnej. :) On: wybacz
mi te moje zdrady, ale mezczyzna jest przede wszystkim zainteresowany
sukcesem reprodukcyjnym. Ona: zalezy mi tak bardzo na twoich pieniadzach, bo
chce zapewnic jak najlepsza przyszlosc dzieciom. ;)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2001-01-29 07:15:06

Od: "Martuszka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby tak w skrócie powiedzieć o co chodzi z tym Coolidgem? dla
ignorantów...

1. Data: 2001-01-29 11:58:06

Od: Ropuch <w...@t...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martuszka <m...@g...pl> wrote:
> Czy ktoś mógłby tak w skrócie powiedzieć o co chodzi z tym Coolidgem? dla
> ignorantów...
Nazwa efektu pochodzi od nazwiaka jednego z prezydetow USA. Pewnego dnia
zostal zaproszony wraz z malozona na kurza ferme. Zwiedzali ja osobno,
najpierw prezydetowa. Pani prezydet zapytala sie hodowcy, ile taki
kogut potrafi dzienie odbyc stosunkow? Hodowca odparl ze bardzo duzo. A
prezydetowa porosila aby przekazac to jej mezowi. Prezydet uslyszawszy
to zapytal sie, czy ten kogut za kazdym razem odbywa stosunki z ta sama
kura. Uslyszawszy ze nie, poprosil aby przekazaono to jego malozace. :)
A tak ogolnie chodzi o to ze po jakims czasie traci sie
zaintersowanie partneram i tak bardzo juz nas nie podnieca jak kiedys.

Mam nadzieje ze nie wyszedlem na ignoranta. :)

1. Data: 2001-01-29 16:58:13

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

John Calvin Coolidge (1872-1933) był prezydentem Stanów Zjednoczonych, a
nazwa efektu wiąże się z przygodą, jaka podobno przytrafiła się Pierwszej
Parze Ameryki lat dwudziestych w czasie zwiedzania fermy drobiu. Pani
prezydentowa zapytała towarzyszącego jej pracownika, jak często potrafi
kopulować kogut w ciągu doby.
- 20 do 30 razy - odrzekł.
- Czy byłby pan łaskaw powtórzyć to prezydentowi?- spytała pani Coolidge.
Kiedy wiadomość dotarła do prezydenta, ten zapytał:
-Czy kogut robi to zawsze z tą samą kurą?,
- Ależ skąd - odrzekł pracownik fermy - za każdym razem z inną.
- Czy byłby pan łaskaw powtórzyć to pani Coolidge?

1. Data: 2001-01-29 20:17:02

Od: Ropuch <w...@t...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Linkiewicz <a...@c...pl> wrote:

Dziekuje, slabo juz to pamietalem. :)

--
"W wojnie domowej linia ognia jest niewidzoczna - przechodzi przez serce"
Antoine de Saint-Exupery

Do Dariusza Laskowskiego
Testy Ravena
Egzaminy.