Re: Fascynacje i stale zwiazki.

From: Ropuch <w...@t...prv.pl>
Subject: Re: Fascynacje i stale zwiazki.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 29 Jan 2001 12:58:06 +0100

Martuszka <m...@g...pl> wrote:
> Czy ktoś mógłby tak w skrócie powiedzieć o co chodzi z tym Coolidgem? dla
> ignorantów...
Nazwa efektu pochodzi od nazwiaka jednego z prezydetow USA. Pewnego dnia
zostal zaproszony wraz z malozona na kurza ferme. Zwiedzali ja osobno,
najpierw prezydetowa. Pani prezydet zapytala sie hodowcy, ile taki
kogut potrafi dzienie odbyc stosunkow? Hodowca odparl ze bardzo duzo. A
prezydetowa porosila aby przekazac to jej mezowi. Prezydet uslyszawszy
to zapytal sie, czy ten kogut za kazdym razem odbywa stosunki z ta sama
kura. Uslyszawszy ze nie, poprosil aby przekazaono to jego malozace. :)
A tak ogolnie chodzi o to ze po jakims czasie traci sie
zaintersowanie partneram i tak bardzo juz nas nie podnieca jak kiedys.

Mam nadzieje ze nie wyszedlem na ignoranta. :)

--
"W wojnie domowej linia ognia jest niewidzoczna - przechodzi przez serce"
Antoine de Saint-Exupery