Re: Filiżanka - ile to jest?

Data: 2003-06-29 02:19:03
Temat: Re: Filiżanka - ile to jest?
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka)

From: <a...@p...onet.pl>

> A tak w ogóle, to może ktoś ma jakiś sprawdzony i godny polecenia
> pomysł na
> nadzienie, niekoniecznie na słodko? (chociaż też, czemu nie?) Bo
> sałatka z
> krabów - z powieści, którą właśnie tłumaczę i która mnie
> zainspirowała, to
> jakby nie na nasze realia... Na razie podrzucono mi pomysł na takie
> małe
> ptysiaki, na raz do dzioba, z kremem z sera pleśniowego.

Te male ptysiaki mozna tez nadziac bita smietana...
smietana oczywiscie ma byc BEZ cukru...

A większe
> czym by tu
> fajnym nadziać? :-)
> Lama

No coz, te wieksze to np. pokrojonymi srednio i podduszonymi na masle pieczarkami z
cebula i czosnkiem...
albo
troche pasty jajecznej - nie tak dawno byly tu wariacje przepisow na ten temat

Powiedz, co koniec koncow zostalo zrobione i jak smakowalo :-)
Barbara

---