FishMac(mcdonald) i sos

1. Data: 2005-04-29 05:42:18

Temat: FishMac(mcdonald) i sos
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanko,
w fishmac'u mcdonaldowskim rybka polana jest lekko sosikiem,
jak sie nie myle (dawno nie jadlem) jest to w smaku bardziej
w strone majonezowego lub musztardowego sosu?

-

2. Data: 2005-04-29 08:48:25

Temat: Re: FishMac(mcdonald) i sos
Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

AFAIR majonez. Ale juz ze 4 lata nie jadlem i mam nadzieje, ze jeszcze co
najmniej drugie tyle nie bede musial.

3. Data: 2005-04-29 11:32:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

plitkin napisał(a):
> AFAIR majonez. Ale juz ze 4 lata nie jadlem i mam nadzieje, ze jeszcze co
> najmniej drugie tyle nie bede musial.

Życzę Ci, żebyś juz _nigdy_ nie musiał :-)

Ewa, co nie musiała, nie musi i oby musieć nigdy jej nie przyszło ;-)

4. Data: 2005-04-29 11:58:30

Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisal w wiadomosci
> pytanko,
> w fishmac'u mcdonaldowskim rybka polana jest lekko sosikiem,
> jak sie nie myle (dawno nie jadlem) jest to w smaku bardziej
> w strone majonezowego lub musztardowego sosu?

TO jest sos tatarski i jak znam mcdonaldsa, to pewnie kiepskiej jakosci...

igor

5. Data: 2005-04-29 12:59:13

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky napisał(a):
> pytanko,

ok, dzieki all za odpowiedz, nikogo do mc'a nie zachecam,
sam sobie zrobilem wlasnie rybke z takim sosem ;-)

6. Data: 2005-05-01 02:49:07

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwi mnie jedno...

Niby Ci tam nie smakuje, w tym McDonaldzie...

To po jaka cholere chcesz se zrobic rybe, smakujaca tak jak tam?

pzdr
/\/\/\/

7. Data: 2005-05-01 22:57:05

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim napisał(a):
> Dziwi mnie jedno...
>
> Niby Ci tam nie smakuje, w tym McDonaldzie...
>
> To po jaka cholere chcesz se zrobic rybe, smakujaca tak jak tam?

a gdzie napisalem ze mi tam nie smakuje(?)
- tylko tyle ze tam nie jadam, dlatego sam sobie chcialem
przyrzadzic taka rybke,, bez tuningu ;-)

8. Data: 2005-05-02 21:25:14

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał

> a gdzie napisalem ze mi tam nie smakuje(?)

Ok. Sory. Zwracam honor.
Cały wątek był nacechowany antymakdonaldowsko, więc myślałem że i Ty... ;)

Jak rybe?
Pytanie o kurs:)
Strogonoff-proszę o przepisna komuni
ryba "maslana "