Flan

11. Data: 2005-10-17 20:09:03

Temat: Re: Flan
Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> No popatrz, u nas to by bylo creme caramel, albo z chinska Burnt
> milk :)
>
> Flan u nas obowiazkowo musi miec spod z kruchego ciasta i byc z
> owocami :P
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

A pamietasz te liste, ktora kiedys ktos podal, gdzie dziesiatki nazw
kuchennych w USA, GB, i Australii maja odmienne znaczenia? Musi to byc
jedno z nich.

MB

12. Data: 2005-10-18 07:29:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A pamietasz te liste, ktora kiedys ktos podal, gdzie dziesiatki nazw
>kuchennych w USA, GB, i Australii maja odmienne znaczenia? Musi to byc
>jedno z nich.
>
>MB

Nooo, a ja zwsze i tak i tak musze sprawdzac czyj przepis, zeby
wsypac odpowiednia ilosc proszku do pieczenia :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-10-18 18:46:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora