Foremki do sufletow? W-wa

1. Data: 2001-05-22 09:06:09

Temat: Foremki do sufletow? W-wa
Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chcialabym nabyc foremki do sufletow (takie male, pojedyncze). Czy ktos widzial
takowe w
Warszawie? (Kiedys widzialam w sklepie DUKA po 7,90 zl, ale teraz zostala tylko 1
sztuka).
A w ogole to gdzie w W-wie sa dobrze zaopatrzone sklepy z tego typu asortymentem
(garnki,
narzedzia kuchenne, naczynia)? Kiedys bylo ich duzo, teraz jakos poznikaly.

Ja moge podac Sezam, sklep na Swietokrzyskiej niedaleko Porto, DUKA (ale te ceny!!!).
hipermarketach jest niby duzo towaru, ale b. waski asortyment.

Pozdrawiam, :-) Monika

1. Data: 2001-05-22 09:28:34

Temat: Re: Foremki do sufletow? W-wa
Od: "Michał Witkowski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9eda8c$l7g$...@n...tpi.pl...
> [...]
te ceny!!!). W
> hipermarketach jest niby duzo towaru, ale b. waski asortyment.

Wiele tzw. staroświeckich narzędzi kulinarnych (np. makutra!) mozna kupić w
Universami Grochów. Wiem, że przebywanie tam wymaga odrobinę odwagi, ale
cóz... Acha. Co do foremki do sufletów to nie wiem... nie szukałem.

Michał W.

1. Data: 2001-05-22 10:36:24

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

te foremki najszybciej kupisz w sklepach z ceramika, np. z Bolesławcem
pozdrawiam
kachna
Michał Witkowski napisał(a) w wiadomości: <3b0a31ca$1@news.vogel.pl>...

1. Data: 2001-05-22 11:12:01

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> te foremki najszybciej kupisz w sklepach z ceramika, np. z Bolesławcem

A je NA PEWNO mozna zapiekac?

Ja mam praktycznie cala zastawe "piasek" Boleslawca i akurat takiego ksztaltu nie ma!

:-) Monika

1. Data: 2001-05-23 12:35:00

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <s...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bacińska-Wojewódka wrote:

> [...]
(garnki,
> narzedzia kuchenne, naczynia)? Kiedys bylo ich duzo, teraz jakos poznikaly.

Ostatnio widzialam foremki do sufletow (z zaroodpornego szkla) w podziemiach Galerii
Centrum.
Ceny niestety nie znam, ale pewnie mozna sprawdzic w internetowym sklepie (jednak nie
radze
za jego posrednictwem nic kupowac).

Adres sklepu: http://www.galeriacentrum.com/shop

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2001-05-26 03:34:56

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasiek <k...@w...ps.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9edbtd$o1l$...@z...man.szczecin.pl...
> te foremki najszybciej kupisz w sklepach z ceramika, np. z Bolesławcem
> pozdrawiam
> kachna
> Michał Witkowski napisał(a) w wiadomości: <3b0a31ca$1@news.vogel.pl>...

ja uwielbiam te cermaike boleslawieckom! szczegolnie te recznie zdobione..
ech.. a wiecie ze ja wlasnie z tego Bolesławca pochodze?:)

pozdry Monika:)

1. Data: 2001-06-04 08:49:44

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

maua piegowata napisał(a) w wiadomości: <9en88q$alj$1@news.tpi.pl>...

> [...]
>>

>ja uwielbiam te cermaike boleslawieckom! szczegolnie te recznie zdobione..
>ech.. a wiecie ze ja wlasnie z tego Bolesławca pochodze?:)

a ja ciągle tu mieszkam.

Idol

1. Data: 2001-06-11 11:49:10

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Chcialabym nabyc foremki do sufletow (takie male, pojedyncze). Czy ktos widzial
takowe
> Warszawie? (Kiedys widzialam w sklepie DUKA po 7,90 zl, ale teraz zostala tylko 1

Kupilam wlasnie w DUKA, bo byla nowa dostawa, ale zdazyly juz podrozec :-(((

Nigdzie w W-wie nie widzialam zadnych innych.

W najblizszym czasie przetestuje - byl jakis czas temu przepis na suflet, ktory nie
opada. Chce tez zrobic mus czekoladowy i truskawkowy.

:-) Monika

1. Data: 2001-06-11 11:51:12

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> wrote in message > W najblizszym
czasie przetestuje - byl jakis czas temu przepis na suflet, ktory nie
> opada. Chce tez zrobic mus czekoladowy i truskawkowy.

Przepis na suflet, ktory nie opada podawala Jola L-L , wyprobowalam jest
bardzo dobry i faktycznie nie opada.
Asia

Doksztalcenie
rogaliki
pomyłki kulinarne.
ile makaronu
pomocy !!! czy potrzebuje przepis na "wyprazany syr"-ta slowacka kuchnia