Re: Garść pytań głupawych

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Wed, 17 May 2017 02:29:03 -0700 (PDT)
Subject: Re: Garść pytań głupawych
From: Kris <k...@g...com>

W dniu środa, 17 maja 2017 09:26:03 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> A toto jest zielone zimą? Bo nie mogę jakoś znaleźć informacji...

Nie, Zrzuca liście. A jak jakiegoś kszaczora nie przytniesz top na wiosnę ładnie
biało kwitnie i później mnóstwo śliwek mirabelek. Na winko chociażby

> Też myślałem o berberysie. Płot mam, więc nie musi być to >żywopłot obronny ;)
Też planowałem płot ale czasu i funduszy nie było, żywopłot urósł i płot okazał się
zbyteczny

> Po drugiej stronie mam nieużytek i potem rów z wodą, więc sam sobie mogę
> tam poleźć jak zajdzie potrzeba.
Ano jak masz mozliwość po swoim czy tam po "niczyim" łazić to ok.
Tylko weź pod uwagę że te dzisiejsze nieużytki za lat kilka mogą być działka
budowlana i nowego sąsiada mieć możesz. Ale Ty sam najlepiej przecież wiesz co masz
za płotem więc tylko teoretycznie pisze.