Re: Garść pytań głupawych

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Garść pytań głupawych
Date: Wed, 17 May 2017 16:53:48 +0200

Lisciasty pisze:

> Projekt już nam kumata osoba kończy, więc to nie jest działanie na małpę,
> choć z pozoru na takie wygląda ;)

Dobrze wygląda. Pobudza wyobraźnię.

> Brzmi dobrze :] Muszę popatrzeć między te świerki.

Ich wielką zaletą jest to, że bardzo źle się między nie patrzy. Toto sadzi
się naprzemiennie w dwóch rzędach, a wtedy tworzy zwarty mur. Tylko trzeba
za wczasu ciąć, by nie schoinkowaciało.

> Roślinki są niskobudżetowe, ale grunt już niestety nie, przynajmniej
> w moim otoczeniu.

"Gdybymy mieli blachę cienką, to zarzucilibymy świat konserwami. Ale nie
mamy mięsa" -- ja też tak mam, że bym nasadził i nabudował, że hohoho,
tylko nie ma gdzie. A nawet jak trochę jest, to przecież zbyt mało, by
wszystkie plany zrealizować. I jak tu wybrać pierwszeństwo wśród tych
planów...

> Wznieś kopczyk ziemny i na jego czubku zasadź, będzie wyglądał na większy ;)

To wbrew regułom sztuki. Sadzić należy w dołku, by woda tam mogła spływać
i korzonki zasilać. A już zwłaszcza u mnie, gdzie wszystko suche jak pieprz.
Choć oczywiście zadrzewione wzgórze kusi.

Jarek

--
Śni mi się przeszkód wszystkich treść,
i źródło gdzieś zgubione w chmurach,