Re: Gdzie kupić nóż i łyżkę?

Data: 2003-07-26 20:40:08
Temat: Re: Gdzie kupić nóż i łyżkę?
Od: "jovax" <j...@m...com>

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> napisał
w wiadomości news:bfuolr$nnb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W żadnym wypadku. Zresztą sugerowałem Ci w poprzednim poście sklep. Nie
> doczytałeś?
Zeskanuję Ci te Twoje posty, a Ty mi wskażesz gdzie ten sklep
***
Nie wszytko jest takie proste, jak wygląda. Do wystrugania i tak
potrzebny jest nóż. No i wybór drewna. Na początek lipa, bo miękka.
Odradzam sośninę, bo wszystkie dania będą miały ekologiczny smak żywicy.

Pozdrawiam
R.

W sklepie?
Zamów pizzę i poproś komplet sztućów. Będziesz mógł się przyzwyczaić i
krzywdy sobie nie zrobisz.

R.

Ależ Jovax. To są plastikowe sztuće gratis. Możesz je zatrzymać.
No chyba, że dostawcę pizzy wyrzucisz bez płacenia...

R.
***
NO WIĘC GDZIE KUPIĆ!?
jovax