Re: Gdzie sa chlopcy z tamtych lat?

Data: 2001-12-17 23:55:16
Temat: Re: Gdzie sa chlopcy z tamtych lat?
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:rrts1uca3h747vkdm5e47086prrsp9kir8@4ax.com...
> o rany...jakby mi kto to pokazal, to moze bym gebe na klodke
> trzymala, o dupier maryie. phi, noe wieceie...ale za to widze, ze
> sie wykruszyli wszyscy co glosowali za oprocz..no tak, Anetki

Że ktoś głosuje, to nie znaczy, że na grupie potem się udziela, ani
nawet że ją
czyta. Ja ostatnio głosowałem m.in. za robótkami ręcznymi i za rodziną,
choć
na tę pierwszą pewnie nie zajrzę nigdy, a na drugą - na razie też, a
później -
może.

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski