Gdzie się wykastrować?

11. Data: 2006-01-16 11:26:09

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
news:rhwacdxrtt4.fsf@jj.jj...
> "niezbecki" <s...@l...po> writes:
>>
>> W Polsce to podobno zabronione.
>
> Oooo ciekawe!
> A czemuż to?

Bo Polska to taki "gópi" kraj.

Podobno niektórzy przestępcy seksualni w Polsce, występowali do sądu o
kastrację chemiczną. Oczywście uzyskuja odmowę...
W szwajcarii chyba, jest to możliwe. Kastracja chemiczna ogromnie zmniejsza
popęd seksualny przez co jest znacznie mniejsza recydywa. A zatem da się..

Ale w Polsce jak to w Polsce, nie bo nie.

A w Pislandii to pewnie szczególnie nie. Lepiej aby gwałcili, a zgwałcone
kobiety rodziły dzieci.
No ale 'taka wola Pana"

Seco

12. Data: 2006-01-16 11:29:46

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości :

> A w Pislandii to pewnie szczególnie nie. Lepiej aby gwałcili, a zgwałcone
> kobiety rodziły dzieci.
> No ale 'taka wola Pana"

Glupi jestes czy jaki??...nie piernicz idiotyzmow i sie zastanow zanim cos
napiszesz buraku!!

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

13. Data: 2006-01-16 11:38:37

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.01.06, około 00:05, Robert Pyzel bulgocze

> Bo tak jest w Kodeksie Karnym
> Art. 156. § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:
> 1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,
> [...] podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

No dobra dobra - ale ze wskazań medycznych chyba można?
Więc jest ścieżka obejścia prawa, dla tych, którzy wyrażają taką chęć co
do własnego ciała. Ścieżka bezprawia ;) Dlaczego można sobie poprawiać
kosmetycznie cycki na życzenie, a nie można się wykastrować. Czemu w tym
kraju KAŻĄ się rozmnażać :(

--
ika - umop apisdn

14. Data: 2006-01-16 11:50:44

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> [...]
> do własnego ciała. Ścieżka bezprawia ;) Dlaczego można sobie poprawiać
> kosmetycznie cycki na życzenie, a nie można się wykastrować.

Wez noz i sobie wytnij co chcesz...

> Czemu w tym
> kraju KAŻĄ się rozmnażać :(

Kto Ci kaze??...bo mi nikt...a chyba mieszkamy w tym samym kraju?

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

15. Data: 2006-01-16 12:11:19

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stefan Wilczyński napisał:

> Chciałbym się wykastrować ze względów ideologicznych oraz utylitarnych
> (po to, żeby mniej cierpieć, zwłaszcza wiosną i latem). Chciałbym
> zapytać o adresy gabinetów, w których wykonuje się taki zabieg. Jaka
> jest jego cena? Proszę o poważne potraktowanie tego pytania, ja
> naprawdę chciałbym uzyskać pomoc lekarską w tym względzie. Jakie są
> zalety, a jakie skutki uboczne kastracji (fizjologiczne i psychiczne)?
> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany. Czy dobrą alternatywą jest
> kastracja chemiczna? Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

O ile wiem to w Polsce kastracja jest niemożliwa, chyba, że przemawiają
za tym względy medyczne. Spróbuj iść do psychiatry.

16. Data: 2006-01-16 12:19:34

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.01.06, około 12:50, sq1euo bulgocze

> Wez noz i sobie wytnij co chcesz...

Jak już się wyszczekasz to powiedz, otworzę Ci furtkę, żebyś mógł wrócić
do budy ;/
Mówię o niekonsekwencji - dla mnie przynajmniej to niekonsekwencja, że
można otrzymać profesjonalne świadczenie medyczne w postaci operacyjnej,
kosmetycznej korekcji różnych części ciała, ale nie wszystkich.

--
ika - umop apisdn

17. Data: 2006-01-16 12:57:50

Od: Shalom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Jan 2006 12:29:46 +0100, sq1euo napisał(a):

> [...]
> wiadomości :

> Glupi jestes czy jaki??...nie piernicz idiotyzmow i sie zastanow zanim cos

A ty sie z choinki urwales?
Amen.

18. Data: 2006-01-16 13:06:53

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 16.01.06, około 12:50, sq1euo bulgocze
>(...)>
> Jak już się wyszczekasz to powiedz, otworzę Ci furtkę, żebyś mógł wrócić
> do budy ;/

(...)

Błagam , nie poddawaj się tej presji na rozmnażanie, o której pisałaś!!!
Już i tak jest za duża chamstwa, a dziecko w mamusię mogłoby się, nie daj
Boże, wrodzić;-))

--
Pozdr

19. Data: 2006-01-16 13:26:18

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty sie z choinki urwales?
> Amen.

A Wy pierdoly, bedziecie sie teraz tak wyzywac?

--
Pozdrawiam Mateusz

20. Data: 2006-01-16 13:44:39

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał
> w wiadomości :

> Glupi jestes czy jaki??...nie piernicz idiotyzmow i sie zastanow zanim cos
> napiszesz buraku!!

Kultury trochę może?

Lechu, Romek i spółka są przeciwko aborcji niezależnie od przyczyn ciąży.
Sa także przeciwko chemicznej kastracji.

No ale faktycznie może nie wola Pana. Wolna wola człowieka.

Pozdrawiam.

Seco

placebo a wiek
Założona korona 4 miesiące temu i teraz cos boli
helikobakter-pomocy
Vigantol - prosba.
trudno gojące się rany - zakażenie krwii?