Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

From: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Date: Fri, 5 Sep 2008 21:07:46 +0200

> 6h w ławce?! OK, spokojnie.
> Poczekaj do jutra, spytaj swoje dziecko, potwierdź u innych rodziców i,
> jeżeli sie nie zmieni, przepytaj wychowawczynię przy klasie o prowadzenie
> zajęć. Sala ma wydzieloną część z jakąś wykładziną do gier, zabaw i
> pląsów?
>
> EwaSzy

byłam dzis w szkole na pogadance, i co sie okazało:
- wykładzina do pląsów jest ;-),
- oprócz tej 1 godz wf w tygodniu w ramach tego nauczania zintegrowanego ma
byc czas na aktywność ruchową jak dzieci sa znuzone itd
ale w tym tygodniu Pani przyznała że róznie z tym było, ma byc lepiej. No i
nic dziwnego że dziecko było przemęczone.

Dostałam skierowanie od ortopedy na gimnastyke korekcyjną, myslałam że to są
dodatkowe zajęcia oprócz tej 1 planowej lekcji wf, a tu mi powiedziano, że
ona będzie wykonywać w ramach tej 1 godz wf odpowiednie ćwiczenia. Czy
wszędzie tak jest?

Monika