Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

221. Data: 2008-09-05 18:44:53

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do NBA chciałam. Ale tam tylko Muziny karierę robią.

Trzeba bylo w siatkówkę celować. Tam nie są tak rygorystyczni w kolorach, a
byśmy Cię pewnie na www.itvp.pl/event/pekin/ podziwiali ;-)

---
Pozdrawiam,
Kasia

222. Data: 2008-09-05 18:45:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Może dlatego że mundurki są do kupienia w szkole. I nikt nie każe latac po
> mieście i szukać konkretnych części mundurka.
> Bardzo proszę, szkoła oferuje koszulki w wybranym kolorze i spodenki,
> rozmiarówka dostępna dla każego dziecka, to czemu ktoś miałby się buntować
> przeciwko kupnie takiego?

Do dupy pomysł. Się zacznie, jak z mundurkami, że materiał nie taki, że krój...

Qra

223. Data: 2008-09-05 18:46:07

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> No toś się nasportowała...

Noooo, a jak to się przydawało w gonieniu autobusów ;-P

> Qra, ja wszystko, co wymagało by dużo biegać...

Na krótkie dystanse to jeszcze uszło, ale długie to za długie jak dla mnie
były :-)

Sylwia

224. Data: 2008-09-05 18:48:52

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Do dupy pomysł. Się zacznie, jak z mundurkami, że materiał nie taki, że
> krój...

No pliiis...
Mundurek to taki bardziej skomplikowany jest. A tu guziczek, a tu kieszonka,
a tu suwak. Dużo opcji do przyczepiania się.
A z tiszertem: 100% bawełna, kolor biały. Co tu wydziwiać. Spodenki tak
samo. Proste, bez ozdobników i tyle.

Sylwia, szzzwymyślasz ;-P

225. Data: 2008-09-05 18:51:10

Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> A w swoim życiu trenowałam oprócz tego: judo, ręczną, siatkę, i lekką
> atletykę, dyscypliny różne (najfajniej mi było w skoku w dal/trójskoku)

Łał, jestem pod wrazeniem :-) Ja tylko w siatkowke i kocham tę grę do dnia
dzisiejszego. Teraz ćwiczę ją tylko przy pomocy pilota do tv, niestety.
Usilowalam namowic corkę na zapisanie sie do szkolnej sekcji siatkowki, ale
rownie dobrze moglabym gadac do sciany.

---
Pozdrawiam,
Kasia

226. Data: 2008-09-05 18:59:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Noooo, a jak to się przydawało w gonieniu autobusów ;-P

> Na krótkie dystanse to jeszcze uszło, ale długie to za długie jak dla mnie
> były :-)

Ale i tak wszystko to poza szkolnym wfem. Tam to mnie pogrążano równoważnią i
staniem na rękach.

Qra, to ja już wolę spacer farmera, zwłaszcza że mam wieloletnie doświadczenie

227. Data: 2008-09-05 19:03:43

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szpilka" >
>>
> Skoro kwestionujesz ustalenie koloru, to ja zakwestionuję widełki i użyję
> dokładnie tych samych argumentów. Wybroń te widełki teraz.

Właśnie świadomość tego, że nie każdy rodzic mógł zakupić spodenki w
konkretnym kolorze. Trzymam się odcienia ciemnego, ale daję wybór czy
czarne, czy granatowe, czy ciemnozielone.

> Doskonałe porównanie. Pani wymagając ołówka wymaga właśnie koloru. Ma być
> szaroczarny.

Tak dla precyzji: ja mówię o kolorze zewnętrznym ołówka, nie o kolorze
grafitu, a Ty?

> Inne cechy: zmazywalnośc, twardość da się bez problemu wyszukać w moim
> pudle z kredkami, ale nie, pani ma fanaberię na szaroczarny.

Te inne cechy ołówka jak twardość (na plastyce/technice to jest ważne np.)
można przyrównać do np wygodności stroju. Aby bez ozdóbek był, albo
frędzelków. A kolor?

Sylwia

228. Data: 2008-09-05 19:06:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Ale osochosi?

To ty wczoraj nie widziałaś ja Qra w piłkę gra? :-)

Stalker, ten sam wątek, tylko gdzie indziej...

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

229. Data: 2008-09-05 19:07:46

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 6h w ławce?! OK, spokojnie.
> Poczekaj do jutra, spytaj swoje dziecko, potwierdź u innych rodziców i,
> jeżeli sie nie zmieni, przepytaj wychowawczynię przy klasie o prowadzenie
> zajęć. Sala ma wydzieloną część z jakąś wykładziną do gier, zabaw i
> pląsów?
>
> EwaSzy

byłam dzis w szkole na pogadance, i co sie okazało:
- wykładzina do pląsów jest ;-),
- oprócz tej 1 godz wf w tygodniu w ramach tego nauczania zintegrowanego ma
byc czas na aktywność ruchową jak dzieci sa znuzone itd
ale w tym tygodniu Pani przyznała że róznie z tym było, ma byc lepiej. No i
nic dziwnego że dziecko było przemęczone.

Dostałam skierowanie od ortopedy na gimnastyke korekcyjną, myslałam że to są
dodatkowe zajęcia oprócz tej 1 planowej lekcji wf, a tu mi powiedziano, że
ona będzie wykonywać w ramach tej 1 godz wf odpowiednie ćwiczenia. Czy
wszędzie tak jest?

Monika

230. Data: 2008-09-05 19:11:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wściekle zieloni to owszem ;-P

Co Ty oglądałaś?

> No też róż to gdzieśtam by się znalazło ;-P

Na języku.

Qra

[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?
Zielona Szkoła- pytania....