Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

361. Data: 2008-09-08 05:20:18

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Ani nie uczył zasad. Pani od polskiego jak wszyscy nie podkreślali tematu
> np. na zielono tylko jak chcieli to pewnie też kobieta nie ucząca zasad ;)

W pewnym stopniu tak jest. Po latach, mogę powiedzieć, że porządku w
myśleniu nauczył mnie matematyk, który obsesyjnie wręcz dbał o to, żeby
w rozwiązywanym zadaniu był porządek, ułamki były rozdzielone pięknymi
równymi liniami, znak równości był w odpowiednim miejscu itp., itd.

Jak później udzielałem korepetycji z matematyki, pierwsze co robiłem, to
wyznaczałem zasady pisania równań...

Stalker, to działa :-)

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

362. Data: 2008-09-08 05:39:04

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> Podaj może zatem kilka przykładów istotnych i niewidzimisiowych powodów,
> dla
> których uczniowie muszą mieć zielone, a nie granatowe spodenki na WF. Mam
> chyba zbyt ubogą wyobraźnię, bo nijak nie potrafię wymyśleć nawet jednego.

Co wy z tym wyborem sie tak uparliście. Nie chodzi o to czy zielone, czy
granatowe, tylko JEDNOLITE

Stalker

363. Data: 2008-09-08 05:42:51

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> Bardziej szanowałabyś nauczycielkę, np.
> historii, dla której priorytetem jest organizacja dzieciakom zajęć w
> terenie, zapraszanie ciekawych ludzi, przygotowywanie materiałów
> pozaksiążkowych, rozwijanie pasji dzieci na kołach zainteresowań, czy taką,
> która za priorytet uważa marginesy w zeszytach, podkreślone daty i zeszyty
> koniecznie 32-kartkowe obłożone w plastik?

A dlaczego Ty przeciwstawiasz sobie obie te cechy?
Rozwijanie w dzieciach pasji uniemożliwia np. dbanie o porządek?

IMO ideałem byłaby nauczycielka ŁĄCZĄCA obie te cechy

Stalker

364. Data: 2008-09-08 06:01:10

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Co wy z tym wyborem sie tak uparliście. Nie chodzi o to czy zielone, czy
> granatowe, tylko JEDNOLITE

Z postu inicjującego wątek to nie wynika.
Zrozumiałam, że nauczycielka wymaga noszenia spodenek w_konkretnym_kolorze.

JW

365. Data: 2008-09-08 06:04:39

Od: "bb0702" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości

ciach wszystko ale BRAWO.! Bałam się już, że nikt tak nie mysli.
Beatka

366. Data: 2008-09-08 06:05:08

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego Ty przeciwstawiasz sobie obie te cechy?

Celowo. Aby łatwiej je było umiejscowić na skali wartości. I jeśli chodzi o
mnie, to nauczyciel może w ogóle nie wymagać prowadzenia zeszytów, byleby
tylko dzieciaki biegały na lekcje z radością, a w głowach zostało im trochę
więcej niż tylko szerokość marginesów.

> Rozwijanie w dzieciach pasji uniemożliwia np. dbanie o porządek?

Nie, ale jeśli nauka zaczyna się walką o pierdoły (czyli stawianie pał za
"niemanie" zielonych spodenek albo podkreślonych dat), to zaczynam
powątpiewać w faktyczne kwalifikacje nauczyciela.

JW

367. Data: 2008-09-08 06:08:07

Od: "bb0702" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Co wy z tym wyborem sie tak uparliście. Nie chodzi o to czy zielone, czy
> granatowe, tylko JEDNOLITE

A co Ty z tymi JEDNOLITYMI ciągle ? Do czego potrzebne jednolite?
A poza tym Orka, która zaczęła ten watek wyrażnie podkreslała, że będzie
pała za zielone, bo maja byc granatowe. I o tym tu gadamy.
Beatka

368. Data: 2008-09-08 06:44:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bb0702 pisze:

> ciach wszystko ale BRAWO.! Bałam się już, że nikt tak nie mysli.
> Beatka

Fakt, że ktoś myśli podobnie, nie implikuje od razu poprawności
rozumowania :-)

Stalker

369. Data: 2008-09-08 06:48:04

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bb0702 pisze:

> A co Ty z tymi JEDNOLITYMI ciągle ? Do czego potrzebne jednolite?
> A poza tym Orka, która zaczęła ten watek wyrażnie podkreslała, że będzie
> pała za zielone, bo maja byc granatowe. I o tym tu gadamy.

To tylko na tym najniższym bezpośrednim szczeblu :-)
Jak byś spojrzała trochę szerzej, to pała grozi za INNE niż u reszty
spodenki, akurat tylko w tym konkretnym przypadku zielone.
Z twojego wywodu mogłoby wynikać, że owszem za zielone zamiast
granatowych pała, ale jak ktoś przyjedzie w różowych, to nie :-)

Stalker

370. Data: 2008-09-08 06:55:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> [...]
> zeszytów, byleby tylko dzieciaki biegały na lekcje z radością, a w
> głowach zostało im trochę więcej niż tylko szerokość marginesów.

To ja tutaj już spasuję, bo nie widzę sensowności przekonywania Cię,
że "radosna twórczość" dziecka powinna mieć silna podbudowę.
Bo porządek, umiejętność narzucania sobie dyscypliny itp. dla niektórych
"bzdurne" wymagania, to jest mocny fundament, na którym można sobie
rozwijać, co się komu chce i wymarzy...

> Nie, ale jeśli nauka zaczyna się walką o pierdoły (czyli stawianie pał
> za "niemanie" zielonych spodenek albo podkreślonych dat), to zaczynam
> powątpiewać w faktyczne kwalifikacje nauczyciela.

To nie nauczyciel walczy o pierdoły, tylko rodzice...

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum