Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

31. Data: 2008-09-04 08:18:03

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A skąd to wiesz, skoro jesteś tu "dopiero od paru dni"?

Bo byłem tu kiedyś. I parę razy zaglądałem.

--
pzdr

32. Data: 2008-09-04 08:27:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik napisał(a):

> Prawdopodobnie mamy podobne przeżycia. Jeśli chodzi o mnie to ten
> przedmiot mógłby nie istnieć.

No popacz, a ja do sportowej klasy chodziłam...
Ale na WF własnych dzieci patrzę ze zdumieniem - Kononowicz rządzi,
ćwiczą, kiedy chcą, robią, co chcą, strój to w ogóle jakas
abstrakcja...
Justyna
GG 6756000

33. Data: 2008-09-04 08:37:00

Od: "bb0702" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości
> Są nauczyciele , którzy nie są tylko marionetkami swojego przedmiotu. Oni
> oprócz ćwiczeń chcą dzieciom coś innego przekazać.

Rozumiem to, ale co mozna przekazać wymaganiem jednolitego _koloru_ stroju
na wf - to juz nie rozumiem. Co do kolorów to zaufałabym wymaganiom raczej
nauczycieli plastyki czy cos takiego.Rozumiesz? Co ma kolor spodenek do
cwiczeń i sportu jako takiego?

> A na ciemnej podeszwie czy jasnej? Jeżeli na jasnej to też robisz problem
> nazywasz go "widzimisię"?

Określono rodzaj a nie kolor. Dlaczego pytasz ciągle o kolor? Może jestes
nauczycielem plastyki ? :-))
Jaki ja robię problem? Pytam jaką funkcję pełni kolor na lekcjach WF w
innych szkołach, bo u nas w szkole nie ma wymagań co do koloru.

> Kolor ma znaczenie. Najważniejsze znaczenie ma kolor koszulek.
> wiesz dlaczego nauczyciel najczęściej chce aby koszulki dzieci miały
> kolor
> biały??

Nie wiem .
A dlaczego chce zielone/granatowe/czarne/fioletowe spodenki ?
Kurs dla rodziców dziecka uczęszczającego na WF muszę chyba skonczyć .

> No przestań. Kupno białej koszulki i spodenek określonego koloru to
> rzeczywiście problem :/
> Tu nie komuna gdzie nic w sklepach nie ma.

To właśnie w komunie trzeba było tak samo, równo i bez własnego zdania.
Właśnie dlatego, że jest w sklepach każdy niech wybiera gatki w kolorze jaki
mu pasuje. Skoro ma zielone i czarne a pan od wf chce granatowe to jest
dodatkowy wydatek.Rozumiesz?

> Tak samo jest bez sensu kupować całkiem inne podręcznik niż ma dziecko
> które chodzi do tej samej klasy co twoje ale do innej szkoły np.
> ( nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam to co chce pokazać ).

Żle wytłumaczyłaś i zły przykład podałaś.Rozmawiamy o kolorze spodenek a nie
o podręcznikach i to w dodatku z innej szkoły. Z podręczników dzieci się
uczą i to, że wybiera je nauczyciel to jest jasne i normalne, bo to on ma
swój program czy jak to się nazywa.
A jakiej wiedzy nabierają dzieci z koloru spodenek? Dziecko Orki się
stresuje, to wszystko, bo pan od wf chce coś, czego jej mama nie chce/nie
może jej kupić. A po co chce jednolity kolor dla wszystkich? Oto jest
pytanie.

> Szczęściara jesteś ;-)

Tak, bo nie mam problemu z kolorem spodenek i spodów butów :-)))

> Zawsze można pogadać, ale najpierw z nauczycielem. Zresztą jestem
> przekonana że i ten nauczyciel jak i dyrektor poda sensowne uzasadnienie.

Bardzo by mnie ono zainteresowało, może więc Orka je przytoczy kiedyś :-)

Beatka

34. Data: 2008-09-04 08:49:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bb0702 pisze:

> [...]
> nauczycieli plastyki czy cos takiego.Rozumiesz? Co ma kolor spodenek do

Nie chodzi o KOLOR tylko JEDNOLITOŚĆ. Kolor jest tu drugorzędny.
Jednolite stroje ułatwiają np. prowadzenie zajęć z gier zespołowych.
Uczą gry "zespołowej", dyscypliny i pomagają w ich organizacji.

Stalker, dlatego tak ciężko np. uzbierać drużynę piłkarską kobiet. Kto
znajdzie odpowiednią liczbę kandydatek chcących nosić to samo co inne w
drużynie? :-)

35. Data: 2008-09-04 09:07:43

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Stalker, dlatego tak ciężko np. uzbierać drużynę piłkarską kobiet. Kto
> znajdzie odpowiednią liczbę kandydatek chcących nosić to samo co inne w
> drużynie? :-)

Wydawało mi się, że mamy reprezentacje kobiet w różnych grach zespołowych...

Agnieszka

36. Data: 2008-09-04 09:11:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Wydawało mi się, że mamy reprezentacje kobiet w różnych grach
> zespołowych...

No bo od biedy da się znaleźć 20 z 20 milionów ;-)

Stalker, ale nawet siatkarki to Złotka, co by w problemach kolorystyki
pozostać...

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

37. Data: 2008-09-04 09:17:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rais pisze:

> Ale w tych grach są mniejsze drużyny.

No i poza tym napisałem, że jest ciężko, a nie że się nie da :-)

A propos sportu: Organizowaliśmy wczoraj w domu olimpiadę i Hanka miała
wymyślić konkurencję. I wymyśliła: "skok do piekarnika" :-)

Stalker, a chodziło o to, kto pierwszy dotrze do drzwiczek piekarnika
skacząc na jednej nodze...

38. Data: 2008-09-04 09:18:30

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wydawało mi się, że mamy reprezentacje kobiet w różnych grach
> zespołowych...

Ale w tych grach są mniejsze drużyny.
;)

--
pzdr

39. Data: 2008-09-04 09:45:09

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest gorzej. Patrząc po moich dzieciach to kiedyś nauczyciele potrafili na
> 2 godzinach wf nauczyć więcej niż obecnie na 4.
> --
> Pozdrawiam
> Adam

a ile godzin wf jest przewidziane w pierwszej klasie podstawówki?, bo patrze
na plan zajęc mojego dziecka i widze tylko 1 godzine tygodniowo, za to 2
godziny religii
Czy te proporcje nie powinny byc czasem odwrócone?

Pozdrawiam

Monika

40. Data: 2008-09-04 09:47:25

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na targu, 5 zł sztuka, made in China ;-)

ale to sa chyba jednorazówki, bo po pierwszym praniu kształtem i wyglądem
nie przypominaja zupełnie tej kupionej białej koszulki ;-)

Monika

[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?
Zielona Szkoła- pytania....
Dyzury w przedszkolu