Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

401. Data: 2008-09-08 11:34:12

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
news:ga2knf$3l2$1@node1.news.atman.pl...

> to może jeszcze kaligrafię przywrócmy w szkole?

Przydałoby się. Czytanie gryzmołów jest czasami bardzo bolesne i o omyłkę łatwo.

Qra, poza tym takie ćwiczenie ręki przydaje się i do innych rzeczy

402. Data: 2008-09-08 11:35:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> - Mama, chodź przeczytam ci co napisałam.
> - A mogę sobie sama przeczytać?
> - Nie uda ci się...

Znam lepsze:
- Przeczytaj mi, co napisałam, bo ja sama nie wiem.

Qra

403. Data: 2008-09-08 11:37:16

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A niby dlaczego?
Przecież w czasie przerwy nauczyciele nie wpuszczają do pokoju nauczycielskiego,
drzwi na cyfrowy kod lub kartę bronią wstępu przed
kazdym.
JaC

-----

404. Data: 2008-09-08 11:38:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> dobra , dobra, już wiem, że Skalski od "Niani" a nie od podręcznika. :-)

No ale może chociaż z podręcznika dla niań ;-)

Qra

405. Data: 2008-09-08 11:40:00

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Raczej z "Cyrku Skalskiego", ale i tak nie zrozumiesz...
JaC

-----

406. Data: 2008-09-08 11:41:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Jak rany też nie macie o czym deliberować !

A co, chcesz, zeby grupa umarta znów była?

Qra, jak dla mnie mozemy się zająć analizą, czy to ma być jasno, średnio czy
ciemnozielony ;-)

407. Data: 2008-09-08 11:55:33

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *złośliwa* napisał(a),a było to tak:

> emmm nie rozumiem - znaczy w obrębie szkoły np. klasa Ic ma podręcznik
> "nasza klasa" a Ib korzysta z "naszej szkoły" ( czy cos w ten deseń ) ????

Dokładnie o to chodzi.

> a z drugiej strony - w sumie to co to ma do rzeczy która klasa z czego się
> uczy ?

Ja się tylko ładnie pytam dlaczego tak się dzieje. Z czystej ciekawości.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka

408. Data: 2008-09-08 12:38:14

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

> Raczej z "Cyrku Skalskiego", ale i tak nie zrozumiesz...

No tak, bo bliżej nam do czasów wojny :-//

Sylwia

409. Data: 2008-09-08 13:26:28

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:
> Jest wiele sposobów, jak miło i sympatycznie (i w
> odpowiednim momencie) nauczyć... kaligrafii :-) Sam testuję "wstęp do
> kaligrafii" na prawie pięciolatce i nie zauważyłem oznak znużenia :-)

kurcze, a ja chciałem być złośliwy z tą kaligrafią... :)

> Hola, hola, celowo sprowadzasz sprawę do absurdu. A to niebezpieczna
> technika, bo łatwo prowadzi później do bezkrytycznej oceny "nic się nie
> da" :-)

Ale nie nie, uważam, że dużo się da, ale nie da się wszystko i że można
wybrać lepiej albo gorzej.

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

410. Data: 2008-09-08 17:28:11

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Marcin Gryszkalis* napisał(a),a było to tak:

> kurcze, a ja chciałem być złośliwy z tą kaligrafią... :)

Hmmm. Dzisiaj kupiłam podręczknik do nauczania zintegrowanego 6-9 lat
" Kaligrafia wielkich liter"

:-))
--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka