Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

601. Data: 2008-09-11 07:37:48

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:gaahci$hk$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał
> |
> Ja nie wiem jak Agnieszka ale ja jestem oficjalnie na Ciebie obrażona za
> takie podłe insynuacje

Ja nie wiem, o co chodzi. U nas lista rzeczy potrzebnych pierwszakom i
zerówkowiczom wisi na drzwiach szkoły od połowy maja.

Agnieszka

602. Data: 2008-09-11 07:39:43

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał
| Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w
wiadomości

| Przeczytaj dokładnie cały wątek, to się dowiesz. Kilka osób o tym pisało.

rozumiem te nieliczne mamy które dowiedziały się że są nadgorliwe bo się
pytają a nie uzyskują precyzyjnej odpowiedzi.
IMHO jako mama pierwszaka albo bym poczekała z takim zakupem na początek
roku albo wywiedziałabym się jak w ubiegłym roku dzieci ćwiczyły ( tzn. czy
obowiązywał jakiś konkretny strój czy nie ).

No tak, ale ja to zawsze dziwna byłam.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

603. Data: 2008-09-11 07:52:36

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał
> wszystkie
> zwykłe

> że pani podała wcześniej zestaw potrzebny pierwszakowi i wszyscy się do
> tego
> dostosowali :)

A i tak stroje nie są jednolite, a Twoje dziecię się wyróżnia :)

JW

604. Data: 2008-09-11 07:53:25

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ja nie wiem, o co chodzi. U nas lista rzeczy potrzebnych pierwszakom i
> zerówkowiczom wisi na drzwiach szkoły od połowy maja.

Ja, mnie, u nas, my.

JW

605. Data: 2008-09-11 07:53:53

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

| Taka, która jest dostępna w_standardowym_ sklepie z zaopatrzeniem

ale i tak nie masz pewności czy wszystko zakupiłaś i czy jest to ok.

| A któraż to matka, bo nie zauważyłam takowej w tym wątku.

to nie było ad personam :/

| I to jest właśnie dokładnie ten standard o którym mówię.
| Wyobraź sobie teraz, że kupiłaś już te ołówki i gumki, ale okazuje się, że
| są złe, bo pani wymaga INNYCH.

no sorry ale nawet w moim poukładanym światku nie wyobrażam sobie jak może
być gumka do zmazywania inna niż wcześniej zakupiona ?
Rozumiem że pani może przyczepić się do kredek ( czasami są takie chińskie
badziewia które szybciej dziurę w kartce zrobią niż kolor z nich
wydobędziesz ) ale ołówek, gumka ? Klej ? ok ! może mamusia kupiła klej coś
a`la guma arabska - wiadomo dla pierwszaka to porażka bo nie dość że ma
wszystko umorusane takim klejem to jeszcze sam jest utytłany i pani sugeruje
jednak zamianę. No ale to chyba li jedynie dla wygody a nie widzimisię
nauczyciela.
Sorry - moja wyobraźnia aż tak daleko nie sięga - proszę powiedz mi co może
być nie tak w tych podstawowych artykułach do których nauczyciel moze się
przyczepić ?

| Nie zawsze można. Poczytaj dokładnie wątek, była o tym mowa.

ne ne ne - zawsze można tylko nie zawsze jest motywacja.

| Nie omijają, ale dla mnie wyjazd do sklepu odzieżowego to nie jest wyjście
| domu w kapciach i przejście 50 metrów za róg.
| Nie lubię więc jeździć tam specjalnie tylko po jedną głupią rzecz.

no ja Ci planu dnia nie będę układała ale powiem tylko tak - dla chcącego
nic trudnego ( ale do tych pieniędzy dochodzi własnie teraz jeszcze chęć -
przecież o wiele łatwiej trwać na stanowisku że nie kupię bo to widzimisie
nauczyciela niż po drodze ze szkoły/spożywczego zahaczyć o jakiś
odzieżowo-sportowy sklep i kupić odpowiednie spodenki ).

| I sądzisz, że na zmianę głupich reguł odnośnie spodni na WF takiego wpływu
| się nie ma?

ale to tylko Ty uważasz ze reguły są głupie - bo 99 % uczniów jest jednak
zaopatrzona w te nieszczęsne spodenki o odpowiednim kolorze.

| To sobie sądź, jeśli Ci lżej na duszy, ale mnie pozwól mieć swoje zdanie.
| Uwierz - nie takie idiotyzmy udawało się rodzicom z naszej RR przeforsować
| dzięki ich "pieniactwu" :>

ależ proszę - tylko po co ?

| To samo mówiono o komunizmie. Tak na marginesie.

heheheheheheheheheheheh

no obśmiałam się jak norka.

606. Data: 2008-09-11 07:57:29

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy
> obowiązywał jakiś konkretny strój czy nie ).

A gdzie byś się dokładnie wywiedziała, bo tłumaczę Ci, że moje dzieci
chodziły pytać się tuż przed wakacjami i odesłano je na drzewo (czyli do
września). Inna sprawa, że nikt nie wiedział, jaki nauczyciel przedmiotowy
będzie przypisany do jakiej klasy (a każdy ma inne wymagania - bo każdy
idzie własnym programem).

> No tak, ale ja to zawsze dziwna byłam.

No, a ja jestem taka dziwna, że kontestuję głupie wymysły nauczycieli i co
mi teraz zrobisz? :)

JW

607. Data: 2008-09-11 07:59:27

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

| Och, nie wierzę. Przecież od jakiegoś czasu obowiązuje taki fason i się

łode roku i się własnie nie sprawdza.

| Naprawdę będziesz się pieniaczyć o taką głupotę?

jep

|Nie masz
| większych problemów na głowie?

nie mam, ten niebieski fartuch po nocach mi się śni.

| Dlaczego po prostu nie chcesz respektować
| stanowiska szkoły, która to ustaliła?

bo to nie stanowisko szkoły tylko rodziców, którzy poszli po najmniejszej
linii oporów zakupując paskudne fartuchy które są z materiału
nieprzepuszczalnego, z długim rękawem - po prostu są niefunkcjonalne.

A mundurki i owszem - ale bardziej uniwersalne na wszystkie pory roku.

608. Data: 2008-09-11 08:01:13

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
| Ja nie wiem, o co chodzi. U nas lista rzeczy potrzebnych pierwszakom i
| zerówkowiczom wisi na drzwiach szkoły od połowy maja.

ja dostałam rozpiskę w czerwcu - spisek jaki czy co !

609. Data: 2008-09-11 08:03:47

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| A gdzie byś się dokładnie wywiedziała, bo tłumaczę Ci, że moje dzieci
| chodziły pytać się tuż przed wakacjami i odesłano je na drzewo (czyli do

I jaki problem zapytać się we wrześniu ?????
Aaaaa zapomniałam - we wrześniu to same ochłapy, resztki a pozatym nie
lubisz jeździć po "jedną głupią rzecz".

| No, a ja jestem taka dziwna, że kontestuję głupie wymysły nauczycieli i co
| mi teraz zrobisz? :)

nic, przecież ja mam granatowe spodenki dla dziecka a Ty nie :P

610. Data: 2008-09-11 08:06:05

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał
| A i tak stroje nie są jednolite, a Twoje dziecię się wyróżnia :)

jednolite - granatowe/czarne spodenki + biała bluzka. Nie chodzi o fason,
nie chodzi o długość, nie chodzi o rozmiar - chodzi o ogólny zarys góra
biała, dół granat/czarny.

A pozatym moje dziecię jest tak śliczne że zawsze będzie się wyróżniać :D

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718
http://www.weronika.ckj.edu.pl/szkola/index.html