Gdzie znajdę żelazo

11. Data: 2012-06-07 20:39:57

Temat: Re: Gdzie znajdę żelazo
Od: MisKudlaty <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2012 22:35, Ikselka pisze:
> [...]
-z-kurzych-watrobek.html

> No i polecam mój przepis na duszoną wątróbkę - u mnie wszyscy bez wyjątku
> uwielbiają.
>
> Cebulę ledwo zeszklić na tłuszczu. Na wierzchu położyć pokrojoną
> wątróbkę, popieprzyć, dodać 1-2 liście laurowe, 2-3 ziarenka
> ziela angielskiego. Przykryć i dusić ok 5 minut, w każdym razie TYLKO do
> zaniku krwistego soku, w trakcie duszenia raz przemieszać.
> Kiedy krwistego soku juz nie ma, lekko posolić i poddusić pod przykryciem
> jeszcze ok pół minuty, NIE dłużej.

Paskudztwo ;)
Najlepsza wątróbka to krwista wątróbka :D
MK

12. Data: 2012-06-07 20:54:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jun 2012 22:39:57 +0200, MisKudlaty napisał(a):

-z-kurzych-watrobek.html

> Paskudztwo ;)
> Najlepsza wątróbka to krwista wątróbka :D

Paskudztwo!
3-)

--
XL

13. Data: 2012-06-08 13:40:12

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 7, 5:01 pm, Bożena <newsowe@__gmail.com> wrote:

> Żelazo się wchłania w obecności wit. C

a jeszcze ważniejszy jest kwas foliowy!

pzdr

mal

14. Data: 2012-06-08 13:53:26

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jun 2012 06:40:12 -0700 (PDT), mal napisał(a):

> a jeszcze ważniejszy jest kwas foliowy!

Oraz witamina B12.

Pozdrawiam,
M.

15. Data: 2012-06-08 16:53:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jeszcze ważniejszy jest kwas foliowy!

Dlatego bardzo mi pomógł Tardyferon Fol, przy czym zero skutków ubocznych.

--
XL

16. Data: 2012-06-09 09:03:55

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Cze, 13:13, "Majka" <m...@N...gazeta.pl> wrote:
> Z powodu anemii/niedokrwistości przypisano mi preparat SORBIFER
> DURULES /ferrosi sulfas+acidum ascorbinum/.

Spróbuj Tardyferon - nie mam po nim żadnych objawów ;-)

http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=2094

A wątroba - cóż... Kontrowersje... Jest filtrem w organizmie...
Wyłapuje zwłaszcza toksyny, część magazynuje...

Ania

17. Data: 2012-06-10 19:24:42

Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie znajdę duzo żelaza

na dnie oceanów (wraki statków) i byłych poligonach ;)))
(na Marsie też, ale to trochę dalej.

Wystarczy przeprosić poczciwego BURAKA. Na surowo - sok najlepiej. Ktoś
zaraz zdywersuje, że ma mało żelaza. Ma kwas foliowy i witC. I nie ma sutków
ubocznych (jak np wątróbka). Przy okazji wygnasz raka (którego pewnie nie
masz, ale pewnie nie chcesz mieć).

Warto też przeprosić sardynki (chć niestety to konserwa).

18. Data: 2012-06-12 07:50:49

Od: "Majka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

-z-kurzych-
watrobek.html
> Zapomniałabym: jeśli zostanie coś z obiadu, można zmiksowac i zrobić ten
> pasztet co u góry :-)

Wszystkim dziękuję za pełne ciepła i serdeczności porady, smakowite
przepisy, a przede wszystkim za Wasze zaangażowanie i pomoc -
- fantastyczny wątek.
Dziękuję,
Majka

19. Data: 2012-06-12 07:53:28

Od: "Majka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim bardzo dziękuję za porady, za wskazane leki i specyfiki, za
przepisy na kulinarne smakołyki, oraz przypomnienie o wartościach jakie
niosą przetwory jak i warzywa czy owoce.
Dziękuję za okazaną pomoc,
Majka.

20. Data: 2012-06-17 19:22:31

Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnonimGall" <g...@b...com> napisał w wiadomości

> Powiedzial bym raczej ze zwiazki żelaza nie żelazo.

Błysk intelektu oślepił mnie ... Cóż za post wnoszący tyle do tematu :)

Wigilijne przepisy - już!
co z krewetek
Co na torcie?
Placek drożdżowy
~~** Two Special Baby Designs & Unique NEW Offer !! **~~