Re: Ginekolog -endokrynolog

Data: 2005-03-24 08:31:10
Temat: Re: Ginekolog -endokrynolog
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

moscal moscal <q...@g...pl> napisał(a):

> i dlatego po zaprzestaniu zazywania mamy ten sam efekt czyli nieregularne
> miesiaczki?;p tzw. efekt jojo;)

A mamy? Proponuję coś poczytać na badaniach nad cyklem kobiet po odstawieniu
tabletek.

> diane? ktora po kilku latach stosowania wykancza watrobe??
> a problemy z cera po zaprzestaniu rowniez przewaznie wracaja?

Diane zaleca się stosować do 6 miesięcy. Skąd te lata?

> bez przesady...

Ależ tak.

> jak i czesc ma miesiaczki "wiecej" niz sladowe?

Znakomita większość ma miesiączki znacznie miejsze niż przed. W życiu nie
słyszałam o przypadku zwiększenia obfitości miesiączek po rozpoczęciu
zażywania tabletek. Jak dysponujesz jakimiś fascynującymi badaniami na ten
temat, podaj linka do Medline, o wyobrażeniach wyssanych z palca nie mam
ochoty dyskutować.

JoP