Re: Glosny sasiad - czy jest sposob

Data: 2005-11-08 16:17:25
Temat: Re: Glosny sasiad - czy jest sposob
Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

Dnia 2005-11-08 14:56 +0200, Użytkownik Krasnal (Zabrze) napisał :

> Co do ciszy nocnej to masz rację, ale wydaje mi się, że dodatkowo jest coś
> takiego jak zaprzestanie glośnych prac w godzinach 20-8
>
> Tak mi się coś po głowie miota....
> Najlepiej zadzwonić do administracji z bezpośrednim pytaniem...

Niekoniecznie. Mam ten problem, dokladnie taki sam. Po tym jak 3 raz
wezwalam Straz Miejska (bo gosc gral tak glosno, ze zaklocal spokoj w
roznych porach dnia i nie tylko mi), SM poprosila mnie o zlozenie zeznan
i poslala sprawe do sadu grodzkiego. Napisali mi, ze moje wyjasnienia sa
wystarczajace aby przekazac sprawe do sadu. Mam dobra rade: zapisuj
sobie dokladne daty i godziny w jakich gra, to pomoze w przypadku takim
jak moj (oczywiscie mialam dokladnie zapisane:-)

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134