Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010

Data: 2010-03-14 11:54:47
Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
Od: "Dirko" <j...@w...pl>

Użytkownik "zmykam" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hnieuc$1qv9$1@news.mm.pl...

> oczywiście , że na Kota!
> pozdrawiam

Hejka. No, to ja mam wniosek formalny. Głos tych, którzy w ciągu roku
mieli na naszej grupie mniej niż 20 postów się nie liczy. Dopuszczam wyjątki
w postaci zasłużonych weteranów grupowych, którzy już wszystkie ogrodowe
rozumy pozjadali i po prostu nie rozdrabniają się odpowiedając na banalne
pytania.
Członek powinien być aktywny przez cały rok a nie tylko od święta, jakim
jest głosowanie na ogrodową maskotkę roku. ;-)
Pozdrawiam weryfikacyjnie Ja...cki
PS 20 rocznie to mniej niż 2 miesięcznie czyli b. mało.