Glupie komentarze

1. Data: 2002-04-19 19:05:59

Temat: Glupie komentarze
Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tak czytam o tej zazdrosci, czytam i dochodze do wniosku, ze jestem
straszna zazdrosnica. Zauwazylam jednak, ze byli tacy mezczyzni,
ktorzy potrafili sprawic, ze czulam sie przy nich bardzo bezpiecznie i
nie bylam o nich zazdrosna, mimo, ze byli fascynujacy, przystojni,
inteligeni...jednym slowem niesamowicie atrakcyjni, a o innych bywalam
zazdrosna, chociaz nie nalezeli do tych najpiekniejszych i
najmadrzejszych. Z doswiadczenia wiem, ze chodzilo wlasnie o poczucie
bezpieczenstwa, ktore nie zawsze towarzyszylo mi w zwiazkach z
mezczyznami. Moj poprzedni partner byl czlowiekiem bardzo powaznym,
dojrzalym i nigdy nie dal mi odczuc, ze inna kobieta moglaby byc dla
mnie jakims zagrozeniem. Czulam kazdym milimetrem swojego ciala i
duszy, ze mnie kocha. Ja rowniez bardzo go kochalam, czysta miloscia
pozbawiona tego paskudnego uczucia jakim jest zazdrosc. Niestety
Andrzej zginal w wypadku samochodowym. Minelo kilka lat. Poznalam
swojego obecnego partnera. Roznica jest kolosalna. Byc moze troche
wyidealizowalam Andrzeja, ale naprawde staram sie nie patrzec na
mezczyzn przez pryzmat tamtego zwiazku. Moj obecny mezczyzna nie daje
mi takiego poczucia bezpieczenstwa. Denerwuja mnie jego glupie,
nieprzemyslane komentarze typu: "Ciekawe co on w niej widzi. Musi byc
dobra w te klocki", albo "Nie dziwie sie, ze on ja kocha, skoro ona
jest Francuska."....Kiedys o maly wlos wyszedlby z restauracji za
panienka o pieknym biuscie, za ktora wodzil wzrokiem. Kiedy zauwazyl,
ze zwrocilam na to uwage powiedzial, ze miala fajna bluzeczke.To
pewnie zabrzmi glupio, ale nawet przez tego rodzaju komentarze rosnie
we mnie jakas dziwna zazdrosc...Nie mowie, ze ten mezczyzna jest
wszystkiemu winien, ale po trosze przyczynil sie do wytworzenia w
mojej glowie niezbyt ladnego obrazu Casanovy, dla ktorego liczy sie
tylko seks...i ktory predzej czy pozniej pozostawi mnie dla mlodszej,
atrakcyjniejszej itd. Mimo, ze z kazdym dniem czlowiek ten sie zmienia
na lepsze, to prawde mowiac nie potrafie sie pozbyc tego okropnego
uczucia jakim jest zazdrosc i nie potrafie mu wierzyc, ze mnie
kocha...Byc moze nie mam poczucia humoru i tyle...

Saanale

1. Data: 2002-04-22 05:29:49

Temat: Re: Glupie komentarze
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Saanale" <S...@p...fm> napisal w wiadomosci

> [...]
> Andrzej zginal w wypadku samochodowym. Minelo kilka lat. Poznalam
> swojego obecnego partnera. Roznica jest kolosalna.

Moze juz dosc tych katastroficznych konfabulacji Saanale. To zaczyna robic
sie nudne. Poza tym wypowiadaj sie w watku, a nie staraj koncentrowac na
sobie uwage grupy. My tu jestesmy w wiekszosci po to, zeby dyskutowac, a nie
prowadzic osobiste wynurzenia na temat swoich prywatnych spraw. W prywatnej
korespondencji jak najbardziej, jeslu ktos znajdzie dla Ciebie troche
cierpliwosci.
Dorrit

1. Data: 2002-04-23 16:13:50

Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Saanale" <S...@p...fm> napisal w wiadomosci

Poczucie bezpieczenstwa... fakt, cos w tym musi byc.

promyczka

1. Data: 2002-04-29 18:23:50

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Apr 2002 07:29:49 +0200, "Little Dorrit" <z...@c...pl>
wrote:

> [...]
>prowadzic osobiste wynurzenia na temat swoich prywatnych spraw. W prywatnej
>korespondencji jak najbardziej, jeslu ktos znajdzie dla Ciebie troche

Droga Dorrit. Nie musisz czytac tego, co piszę, skoro Cię to tak
bardzo denerwuje. Możesz dać mi PLONKA i będziesz miała mnie z
głowy:-). Nie staram sie koncentrowac na sobie uwagi grupy. Nie zalezy
mi na tym, zeby byc pepkiem swiata. Pisze, kiedy mam na to ochote i
nie zamierzam sie dostosowywac do Ciebie. Jezeli ktos ma ochote to
odpowiada na moje posty. Nie martwi mnie, jezeli na liscie pojawiawia
sie dziesiatki ciekawszych postow od mojego. Nie rwe wlosow z glowy,
jezeli nie otrzymam zadnej odpowiedzi. Przyjemnosc sprawia mi pisanie
i odczucie, ze sa ze mna inni ludzie, ze moge sie z nimi podzielic
czastka siebie, swoich przemyslen itd. Kazdy czlowiek ma wolna wole.
Nieprawdaz? Poza tym, to nie byla odpowiedz, do zadnego watku, tylko
nawiazanie a to jest poniekad roznica. Powiem Ci tylko jedno. Nie wiem
kim jestes i wcale mnie to nie obchodzi, tak samo jak nie obchodzi
Ciebie zupelnie, kim naprawde sa ludzie, z ktorymi prowadzisz swoje
madre dyskusje. Pokazujesz na grupie swoja wyzszosc, wypowiadasz sie
nawet wowczas, kiedy nie masz zupelnie nic do powiedzenia, zeby tylko
sprawic przykrosc innej istocie. Byc moze nie zdajesz sobie nawet z
tego sprawy, ale wydaje mi sie jednak, ze robisz to z premedytacja. To
wlasnie Ty chcesz byc w centrum uwagi, pokazujac, ze jestes ponad
innymi. Cierpisz na narcyzm???Z obserwacji Twoich wypowiedzi wynika,
ze tak. Powiem Ci tylko, ze w zyciu nie zostalabym Twoja pacjentka, bo
jestes bezduszna i wyniosla. Nie masz za grosz empatii. Kto
wie....moze jestes zakompleksiona okularnica, ktora calymi dniami
sleczy przed monitorem, zeby sie dowartosciowac...Wiesz
co...Pracujesz, masz rodzine i jeszcze sleczysz calymi dniami przed
monitorem, aby czytac posty ludzi, ktorzy Cie denerwuja...To strasznie
podejrzane...Wez sie lepiej do roboty. Popracuj nad soba. Zadbaj o
meza i syna(jezeli ich nadal masz) i naucz sie gotowac, zamiast
kazdego dnia jesc zupki z torebek. Przestan robic z siebie GURU TEJ
GRUPY.
Na tym koncze!

Saanale

1. Data: 2002-05-02 17:52:53

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>On Mon, 22 Apr 2002 07:29:49 +0200, "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisala do
nas te slowa:
po czym plAneta odpierala je z wielkim zacietrzewieniem;-)).

>Droga Dorrit. Nie musisz czytac tego, co piszę

(piszemy-gdyz w tej chwili i ja dokladam swoje trzy grosze)

>skoro Cię to tak bardzo denerwuje. Możesz dać mi PLONKA
>i będziesz miała mnie z głowy:-).

(bardzo sluszna uwaga :-)))

>Nie staram sie koncentrowac na sobie uwagi grupy. Nie zalezy mi
(i mnie rowniez)

> [...]
>przemyslen itd. Kazdy czlowiek ma wolna wole. Nieprawdaz?

Poza tym, to nie byla odpowiedz do zadnego watku, tylko nawiazanie,
Powiem Ci tylko jedno, Dorrit. Pokazujesz na grupie swoja wyzszosc,
wypowiadasz sie nawet wowczas, kiedy nie masz zupelnie nic
do powiedzenia, zeby tylko sprawic przykrosc innej osobie.
> [...]

>To wlasnie Ty chcesz byc w centrum uwagi, pokazujac, ze jestes ponad innymi.
>Cierpisz na narcyzm???Przestan robic z siebie GURU TEJ GRUPY.

I pod tym sie podpisuje czterema konczynami.

>Na tym koncze!

>I jeszcze cos....Na szczescie pisze offline i jezeli tylko zechce, to zmieniam,
>po pewnym czasie ton swojej odpowiedzi, zeby (na przyklad) nikogo
>nie obrazic pod wplywem emocji.

Moja szczera rada misiu;-))(to do Anety): Wiecej spontanicznosci;-)))

>Tobie radze robic to samo.
>Sczerze mowiac dziwie sie samej sobie, ze nawet tym razem dokonalam pewnych korekt,
>aby zanadto nie dotknelo Cie to, co napisalam.

I tu sie z Toba zgodze. W tym jednym, jedynym przypadku nie
powinnas miec zadnych wyrzutow sumienia.

>Mnie w przeciwienstwie do Ciebie interesuje to, kim naprawde jestes, co czujesz...
>Nigdy nie wiadomo, jaki zyciowy dramat rozgrywa sie po drugiej stronie kabelka.

Anetko, mam nadzieje, ze nie spadlas z krzesla:-)))), po tym, co tutaj
zobaczylas:-)).
A tak na marginesie,
odpowiedź Dorrit i jej uszczypliwa uwaga byla skierowana do mnie.
Sama potrafie sie bronic:-))) .
I wydaje mi sie, ze grupa zasluguje na to, abysmy sie podpisywaly pod
postami (kazda pod swoim). Nie urwij mi glowy;-)))).
W.

Saanale

1. Data: 2002-05-03 08:31:15

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Droga Dorrit. Nie musisz czytac tego, co piszę, skoro Cię to tak
>bardzo denerwuje. Możesz dać mi PLONKA i będziesz miała mnie z
>głowy:-).
A skąd wie, czy Wielka Grupowa Bogini to potrafi.:-)))
Obawiam się, że poprawna obsługa czytnika to coś, co dalece przekracza
jej możliwości intelektualne, którymi się tak szczyci.:-)))

>Nie staram sie koncentrowac na sobie uwagi grupy. Nie zalezy
>mi na tym, zeby byc pepkiem swiata.
Jedna Bogini to aż nadto.:-)))

>Pisze, kiedy mam na to ochote i
>nie zamierzam sie dostosowywac do Ciebie.
Cóż za herezja - zaraz Bogini rzuci na Ciebie klątwę.:-)))
Czy Ty w ogóle wiesz co powiedziałaś - sprzeciwiłaś się Bogini.:-)))

>...Kazdy czlowiek ma wolna wole.
>Nieprawdaz?
BTW.
Podam Ci jedną z prawd wiary dorrityzmu:
Każdy człowiek może mieć wolną wolę i własne zdanie pod warunkiem, że
nie sprzeciwiają się objawieniu głoszonemu przez Dorrit.:-)))

[ciach Dorrit]
Masz dużo racji.
Pozwolę sobie podać parę swoich uwag.
Najlepiej jest nie przejmować się tym, co wygaduje ta samozwańcza guru.
Popatrzmy konkretnie:
- lubi ona zarzucać wszystkim konfabulację, a sama to co robi -
wystarczy poczytać archiwum na google i zobaczyć, kim ona w swoich
postach nie jest, gdzie ona nie pracuje etc. Obawiam się, że jej IQ i
pamięć nie wystarczają nawet do tego, żeby przekonująco fantazjować.
- nigdy nie dyskutuje, gdy chodzi o fakty etc. - coś jej wiedzy chyba
brakuje,
- zarzuca wszystkim chamstwo - gdybym był takim megalomanem, jak Bogini,
to bym powiedział, że nie może zdzierżyć tego, że obrywa ode mnie (ja
jakoś się nie przejmuję tym, co ona wygaduje, a ona np. przez 3 tygodnie
nie mogła przetrawić tego, że nazwałem ją "błaznem").

Ale osobiście uważam, że osoby takie jak ona najbardziej nie cierpią,
kiedy ktoś wykazuje, jakie są one śmieszne i jak łatwo nimi manipulować.
Dlatego też należy się z niej tylko śmiać.

A na próbę inwokacja do LD.:-)

- O, wielka Bogini Usenetu,
- O, czcigodna guru grupy pl.sci.psychologia,
- O, niepowtarzalny błaźnie rodzaju żeńskiego z polskiego Usenetu,
- O, wspaniały Pajacyku Zadufku, którym tak łatwo manipulować.
- Nigdy nie zmądrzej, bo kto inny dostarczy nam takiej dawki rozrywki,
głupoty i megalomanii, jak Ty.

BTW. Jak komuś się zrobiło niedobrze - to normalne - nadmiar kadzidła
szkodzi.:-)))
Co to jest chamstwo? Obrażanie innych bez zgody Little Dorrit:-).

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego
adresu w nagłówku.

1. Data: 2002-05-04 14:01:05

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saanale" <S...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Droga Dorrit. Nie musisz czytac tego, co piszę, skoro Cię to tak
> bardzo denerwuje. Możesz dać mi PLONKA i będziesz miała mnie z

Ba, żebym wiedziała, jak się to robi ....

. Pisze, kiedy mam na to ochote i
> nie zamierzam sie dostosowywac do Ciebie.

Myślisz, że kłamiąc, będziesz ciekawsza?

. Przyjemnosc sprawia mi pisanie
> i odczucie, ze sa ze mna inni ludzie, ze moge sie z nimi podzielic czastka
siebie, swoich przemyslen itd.

Tak, ale czemu umieszczasz siebie w centrum swoich refleksji?

To wlasnie Ty chcesz byc w centrum uwagi, pokazujac, ze jestes ponad
> innymi. Cierpisz na narcyzm???

Czy napisałam tutaj chocby jeden list poświęcony swoim OSOBISTYM problemom?
W przeciwieństwie do Ciebie? Jeżeli tak, wskaż mi go proszę.

Powiem Ci tylko, ze w zyciu nie zostalabym Twoja pacjentka, bo jestes
bezduszna i wyniosla.

Ja tutaj nie szukam pacjentów Saanale.

> [...]
> co...Pracujesz, masz rodzine i jeszcze sleczysz calymi dniami przed
> monitorem, aby czytac posty ludzi, ktorzy Cie denerwuja...To strasznie

O co więc mnie podejrzewasz?

.Wez sie lepiej do roboty. Popracuj nad soba. Zadbaj o meza i syna(jezeli
ich nadal masz) i naucz sie gotowac, zamiast kazdego dnia jesc zupki z
torebek.

Mam tyle samozaparcia, że nigdy nie jem obiadów, coby nie utyć. Okularów też
nie noszę, ale jeżeli uważasz "zakompleksioną okularnicę" za coś gorszego
niż resztę pozbawionych kompleksów kobiet, to z twoim systemem wartości coś
nie tak.

Przestan robic z siebie GURU TEJ
> GRUPY.

To bardzo wygodnie Saanale zamieniać argumenty na inwektywy. Wcale tym nie
udowadniasz, że masz rację i prawdę po swojej stronie.
Dorrit

1. Data: 2002-05-04 14:07:50

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po czym plAneta odpierala je z wielkim zacietrzewieniem;-)).
>
> (piszemy-gdyz w tej chwili i ja dokladam swoje trzy grosze)

W "Plik" jest opcja "Tożsamości". Ustaw ją na swoje imię, ksywkę lub
cokolwiek, zamiast odpowiadać samej sobie.
Dorrit

1. Data: 2002-05-04 14:12:14

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:ckg4du08ggrltvnmmk9769279vq67n5e1n@4ax.com...
> [...]
> - O, wspaniały Pajacyku Zadufku, którym tak łatwo manipulować.
> - Nigdy nie zmądrzej, bo kto inny dostarczy nam takiej dawki rozrywki,

Wiec to jest szczyt Twojej mądrości? Imponujące :)))).
Dorrit

1. Data: 2002-05-06 20:18:04

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 May 2002 19:52:53 +0200, Saanale <S...@p...fm> wrote:

>po czym plAneta odpierala je z wielkim zacietrzewieniem;-)).

Tego juz za wiele Wioletto!:-(((!!! Szczerze Ci powiem, ze zaczynasz
mnie irytowac. Jezeli nie mozesz ze mna porozmawiac normalnie, w
realu, to trudno, ale to bardzo niekulturalnie grzebac w outboxie. W
dodatku myslalam, ze obowiazuja nas pewne zasady, ktorych ja zawsze
przestrzegalam niczym Dekalogu. Przykro mi, ze zlamalas na raz kilka
z nich. W dodatku, to bylo wrecz obrzydliwe, co zrobilas. Nie bede sie
wypowiadac na ten temat juz na forum grupy. Zrobilas z siebie
kompletna idiotke i przy okazji ze mnie rowniez. Uwazasz, ze to
zabawne, co zrobilas?Od tej pory nie uzywam tego profilu. Mozesz
zachowac go dla siebie.
Jestem zdegustowana Twoja postawa:-(.Sprawilas mi wielka przykrosc.

Zmartwiona siostra

Saanale

Faceci sie na mnie bocza
Zakupy- sposob na depresje