Re: Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?

Data: 2008-09-04 21:19:22
Temat: Re: Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

Piotrek <...@...ru> wrote:

> z ciekawosci co ty tam montowac chcesz ?:)
> jakos nic mi do glowy nie przychodzi z domowych zastosowan co
> by moglo zajac prawie 42 U :)
> w pracy do mam az za malo miejsca w szafach czasami, ale to
> zdecydowanie nie domowe urzadzenia sa :D

Duży UPS + zewnętrzne "stacyjne" akumulatory do niego. Panel
zarządzający zasilaniem szafy. Serwer, switch - wiadomo. Może
router (stary cisco) - nie wiem jeszcze, tak w sumie do niczego
mi nie potrzebny, więc chyba nie. Dwa patchpanele, jakiś
organizer do patchcordów. Dalej: przełącznica MDF (z łączówkami
KRONE) na której chcę rozszyć okablowanie alarmu i wszelkich
innych instalacji małosygnałowych. Miejsce na rzeźbione
samodzielnie (elektronik jestem, poza tym fabryczne są tak
koszmarnie drogie, że mnie nie stać) elementy domu
inteligentnego. Półka z drobiazgiem (AP, modem ADSL). Może coś od
TV tam wepchnę jeszcze.
Tak czy tak mam z racji zawodu dostęp do wycofywanych z użytku
elementów "uzbrojenia" stacyjnego i mnóstwo takich zabawek sobie
organizuję bezkosztowo albo za grosze, to szaleję :-)

J.