Re: Goraczka-5miesieczne dziecko

From: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Goraczka-5miesieczne dziecko
Date: Thu, 2 Jan 2003 16:00:56 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@80.48.229.30

> obawiam sie, ze nie zupelnie tak jest. Co innego jest dyskusja
> na okreslony temat np. naduzywania antybiotykow przez lekarzy
> w Polsce i na swiecie a co innego zabieranie glosu w przypadku
> konkretnego pytania pacjenta. W tym drugim zawsze trzeba
> wazyc aby przedstawiajac pewne poglady wlasne nie wplynelo
> to negatywnie na leczenie pacjenta - niekoniecznie poprzez
> Twoja zla wole ale mozliwa dezinformacje w kontaktach
> lekarz<->pacjent przez Internet. Trzeba bardzo na ta
> rzecz zwrocic uwage. Jesli nam lekarzom zwraca sie uwage,
> ze nie nalezy leczyc przez Internet to coz powiedziec
> [...]

Nie za bardzo widzę związek powyższego tekstu z pierwotną dyskusja w tym
wątku. W dodatku dyskusja ta zastała przez Was przerwana. Dlatego rozważania
teoretyczne w jaki to sposób obraziłem lekarza prowadzącego i zaszkodziłem
matce i dziecku, są w tych warunkach abstrakcją. Nie widzę sensu prowadzenia
dłużej tej dyskusji. Wykopałeś mnie już z drugiego wątku nie oferując
pytającemu nic w zamian. Właściwie to pozostało mi się jeszcze Was zapytać,
czy na priv'ie wolno mi dyskutować o medycynie?

Pozdrawiam, andrzej