Gówien w święta jeśc nie będę!!!!

71. Data: 2006-04-18 17:03:57

Temat: Re: Gówien w święta jeśc nie będę!!!!
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownik wrote:
> Znowu ropucho wyjazłas na wiosnę z kryjówki

Ach, nieodwzajemniona milosc jest ciezkim krzyzem dla ciebie.
Lecz sie, moze ci psychiatra pomoze.

72. Data: 2006-04-18 17:21:29

Od: "Acolada" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości >
> Ach, nieodwzajemniona milosc jest ciezkim krzyzem dla ciebie.
> Lecz sie, moze ci psychiatra pomoze.
http://plazy.w.interia.pl/snd/snd_r_ameryk.mp3
i naciśnij Otwórz
tam jest tłumaczenie tego co napisałaś na tfuj język

Acolada

73. Data: 2006-04-18 18:44:01

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> W tym roku skończyło sie na tym że zjadłam 2 kawałki chleba z samą ramą i
> szybko zwineliśmy się do domu.
> Oświadczyłąm mężowi, że to już ostatni raz- więcej nie idę na żadne
> obiadki
> teściowej.GÓWIEN (za przeproszeniem) w święta jeść nie będę!!!

Oj Kochanie, to nie menu jest Twoim (TWOIM !!!) problemem...
pozdrawiam
Marek

74. Data: 2006-04-18 18:49:02

Temat: Re: xxx w święta jeśc nie będę!!!!
Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu nie chodzi o kwestie materialną. Jeżeli wiedziałabym że nie mają to bym
> jadła to co jest, ale w tym przypadku to akurat chodzi o lenistwo i
> dlatego
> narzekam.

A może teściowa ma inne priorytety ? Nie dla każdego żarcie jest aż
tak ważne (dla mnie jest :) , ale nie dla każdego).
No i oczywiście powinnaś zaproponować "Mamo, zawsze przychodzimy do Was,
nie mamy warunków żeby zrobić swięta u nas a ja bardzo chciałabym w tym roku
przygotować świąteczny obiad".
pozdrawiam
Marek

75. Data: 2006-04-18 18:51:38

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teściowa nie życzy sobie przynoszenia czegokolwiek. Mamusia kaczke
> wsadziła do
> wody i zrobiła rosół.Poza tym na aperitif było martini,
CHyba karmiac nie piłaś martini, co ?

(...)

> Życze powodzenia i podziwiam wyrafinowanego smaku. Drób teraz bardzo tani
> więc
> pewnie pchasz w siebie tego tony.

A ja popieram przedmówcę. 3 razy wolę zwykłego kurczaka (możliwie mocno
przypieczonego)
od najlepszej nawet kaczki. A do tego dobre buraczki - pycha.
pozdrawiam
Marek

76. Data: 2006-04-18 18:56:22

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> napisał w
wiadomości news:e22v5p$j8s$1@inews.gazeta.pl...
Trzeba ładnie powiedziec to sie zgodzi. A jak nie to przyniesc alternatywne
drugie danie
ze sobą.

>a po drugie ja mam full
Od 8-miu lat ?!!!

I masz odpowiedz. Ty nie chcesz żeby było dobre, Ty chcesz zeby było takie
jak Ty lubisz, a reszta biesiadniuków CIę nie interesuje.

Sama szkodzisz sobie i swojej rodzinie.
Marek

77. Data: 2006-04-18 19:01:58

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

U tesciowej narzekasz bo robi nie to co Ty lubisz,
a na męża narzekasz bo nie lubi tego co Ty robisz.
Krótko mówiąc jesteś skrajną egocentryczką.
Słyszałaś może że gusta nie podlegają dyskusji ?

Marek

78. Data: 2006-04-18 19:02:27

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):

> A ja popieram przedmówcę. 3 razy wolę zwykłego kurczaka (możliwie mocno
> przypieczonego)
> od najlepszej nawet kaczki.

Od rosołu z kaczki ;)
--
pa, BBjk

79. Data: 2006-04-18 19:04:18

Od: "ewulka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Życze powodzenia i podziwiam wyrafinowanego smaku. Drób teraz bardzo tani więc
> pewnie pchasz w siebie tego tony.

Wiesz, mimo tych kaczek, cielęcin, martini itd. kulturę masz taką, jak kiepska
kaszanka (nie obrażając kaszanki oczywiście) :/

ewulka

80. Data: 2006-04-18 19:12:48

Od: "ewulka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się jak można oceniać nie znając całej sytuacji

Ciekawe, że jakoś wszyscy pozostali grupowicze podobnie Cię ocenili. Nie
zastanawia Cię to?

> Robie to i mi wychodzi całkiem niexle

Czyli jednak masz warunki do przyjmowania gości? Ciekawe, jak szybko się to
zmienia w zależności od konieczności zabrania głosu w dyskusji :/.

> To idz pocałuj moją teściową.Pooglądasz sobie przy okazji Tv z nimi. I życze
> powodzenia w zabawianiu ich

Jakoś coraz mniej prawdopodobne wydaje mi się, że lubisz swoją teściową.

ewulka

przepisy Nigelli Lawson - gdzie?
drożdzowe bułeczki ziołowe
for sale: internetDotComs.com