Grochówka bez grochu...

31. Data: 2015-10-01 19:50:57

Temat: Re: Grochówka bez grochu...
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-01 19:26, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

To patataj, panie MPK

32. Data: 2015-10-01 20:59:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Oct 2015 16:50:04 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> Podawane zwykle (u mnie wręcz wyłącznie) po (w trakcie) intensywnych
> ćwiczeniach na poligonie.
> Dlatego ja _znam_ tajemnicę tzw. "wojskowej" grochówki.
> Jeśli ktoś jadł takową, przygotowaną przez wojskowych kucharzy, a nie był
> zachwycony, to zdradzę ten sekret.
> Wystarczy kilka dni intensywnych prac fizycznych w terenie, w deszczu, na
> śniegu, w upale, w błocie...
> W tym czasie jedzenie wyłącznie "żelaznych" porcji - puszki, suchary itp...
> To wszystko podlane potem...
>
> Po takim przygotowaniu każda grochówka będzie _najsmaczniejsza_ na świecie

Cha cha cha, dokładnien- mąż wspomina tę wojskową z łezką w oku, oczywiście
moja zaraz PO niej ;-D

> Pozornie - ja uwielbiam uraczyć kobietę czymś własnoręcznie upichconycm.

No ale mówiłeś o _dziewczętach_ na randce i kolacji własnoręczne
przygotowanej - nie wspomniałeś, ze to facet gotuje. Jesli facet, to jak
najbardziej i ekstra :-))

> Wbrew pozorom wspólne gotowanie (fajny pomysł randkowy) to wyższa szkoła
> jazdy - kuchnia potrafi sprowokować konkurencję...
> A kobiety potrafią być bardzo zazdrosne o umiejętności kuchenne facetów.

Ja nigdy. Kiedyś mi bardzo coś smakowało w restauracji, więc poprosiłam,
aby przyszedł kucharz i go pochwaliłam pod niebiosa. Spytałam nawet, czy
przypadkiem nie jest stanu wolnego, bo mam niezamężną córkę i taki zięć to
by mi pasował. Okazało się, że wolny - raczka spiekł z ukontentowania :-)

33. Data: 2015-10-01 21:00:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Oct 2015 16:53:18 +0200, Trefniś napisał(a):

> Przepraszam najmocniej - pomyliłem Was!
> W końcu obie jesteście osobowościami internetu.
>
> To Stokrotka uległa "grochówkowym" mitom :)

Hi hi. Czy jak to tam było ;-PPP

34. Data: 2015-10-01 21:09:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Oct 2015 17:37:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-01 15:57, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

mi) i bez, gęściochy i

> I krem.
> Koniecznie krem.

Byle nie z ziemniaczkufffff 3333-)

35. Data: 2015-10-02 01:54:41

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 października 2015 17:39:37 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Jak Ci się wydobywa jedną dziurą, to drugą może nie zechcieć.
> Zwykła hydraulika. ha. ha.
Jak dla mnie, to po wszystkich zupach przyrzadzanych tradycyjnie
"wedzonozeberkowo" (grochowka, kapusniak, zurek/zalewajka)
ostatnia rzecza, na jaka czlowiek ma ochote, jest prokreacja;)
Niezaleznie od parametrow wejscia-wyjscia.

Karol Piotrowski

36. Data: 2015-10-02 09:30:10

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj spokój, grochówka do wykwintnych nie należy, ale bez wędzonki nie jest
> to grochówka, tylko woda z grochem :-)

Nie zgadzam się, grohowa to danie postne, piątkowe, bezmięsne.
To wyklucza wędzonkę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

37. Data: 2015-10-02 13:52:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Oct 2015 16:54:41 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

> [...]
> ostatnia rzecza, na jaka czlowiek ma ochote, jest prokreacja;)
> Niezaleznie od parametrow wejscia-wyjscia.

Je się PO prokreacji - przed prokreacją najwyżej truskawki i szampan 3-)

38. Data: 2015-10-02 13:53:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Oct 2015 09:30:10 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie zgadzam się, grohowa to danie postne, piątkowe, bezmięsne.
> To wyklucza wędzonkę.

Grochowa może być i postna, ale nie GROCHÓWKA :-)

39. Data: 2015-10-04 14:33:08

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-01 o 15:57, Ikselka pisze:

> [...]
> wytrawne, z zakwasem i bez, z dodatkiem
> (ziemniakami/makaronem/ryżem/grzankami/kluskami_lany

Chodziło mi o przyprawianie, generalnie te z śmietana przyprawia się w
taki sam sposób a te bez śmietany w inny. Np. nie wyobrażam sobie
ogórkowej, która w większości przypadków zawiera śmietanę, przyprawioną
majerankiem. Natomiast nie bardzo widzę kapuśniak, grochową czy
fasolówkę bez dodatku majeranku.

40. Data: 2015-10-04 17:08:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 14:33:08 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> taki sam sposób a te bez śmietany w inny. Np. nie wyobrażam sobie
> ogórkowej, która w większości przypadków zawiera śmietanę, przyprawioną

Ja sobie wyobrażam barszcz biały zabielany śmietaną - bez majeranku ani
rusz 3-)

> Natomiast nie bardzo widzę kapuśniak, grochową czy
> fasolówkę bez dodatku majeranku.

Kapuśniak z majerankiem? - e nieeeee...

Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Diabelskie papryczki chili :-)
bezglutenowy chleb z ograniczeniami
nadciąga dynia...