Hipokryzja czy wrażliwość?

11. Data: 2012-10-17 22:46:13

Temat: Re: Hipokryzja czy wrażliwość?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 00:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Globuś, no nie byli, ale przecież jak się tylko dowiedzieli, to z przypływu
> tej wrażliwosci ich spacyfikowali!

> MY mamy inną.

> Aaaaa, ty globuś poruszasz zupełnie inną kwestię. Nie chodzi tu o żadną
> wrażliwość, lecz o naturalne prawo pierwszeństwa do ochrony własnego
> gatunku. Mylisz pojęcia, istny galimatias, trudno cokolwiek z tego wyłuskać
> sensownie.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
> [...]

Dobrze jest, mówisz że wybito indian, a no wybił kościół, który
przecież trzyma się dogmatów z tysiąclecia wcześniejszego, a ludzie
pierwotni nie posiadali bardziej rozbudowanej wrażliwości niż uboga
świadomość pojmowania
. Dlatego ci zapaćkani kościółkiem nie posiadają wrażliwości że
krzywdzą kobiet czy dzieci.
Znowu z tej perspektywy, to kobieta jest mniej ważna i jej cierpienie
znikome. Dlatego przy współczesnych to wręcz dzikie bestie.

A współczesnym wrażliwość się zdemokratyzowała, cierpienie dziecka ,
zwierzaka, kobiety, mężczyzny, jest na równi ważne. Tak więc formy
wrażliwości mają swoje ewolucyjne klamry i teraz zabawa polega na tym,
że jak już to wiemy i robi się to sztuczne, powinniśmy wychylić nosy
na nowy typ wrażliwości, która może już bąbelkuje w dzieciach, które
będą wyły, jak my mogliśmy być tak okrutni.

12. Data: 2012-10-17 22:53:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Oct 2012 15:46:13 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Dobrze jest, mówisz że wybito indian, a no wybił kościół,

Ty sobie dobrze o konkwiście poczytaj. Bo zaiste pleciesz. Wiara była dla
niej tylko kiepskim usprawiedliwieniem dla rozszerzenia wpływów świeckich.

> [...]
> Znowu z tej perspektywy, to kobieta jest mniej ważna i jej cierpienie
> znikome. Dlatego przy współczesnych to wręcz dzikie bestie.

Trele morele.

> [...]
> na nowy typ wrażliwości, która może już bąbelkuje w dzieciach, które
> będą wyły, jak my mogliśmy być tak okrutni.

Globuś, zapamietaj sobie: niezaleznie od twego poziomu i typu wrażliwosci,
jak będziesz miał dzieci i żonę, to najpierw musisz zapewnić byt im, a
potem dopiero pieskowi i krowie, a na końcu sarnie.
(by XL)

13. Data: 2012-10-17 23:08:44

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 00:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Ależ wiem teraz za panowania kościółka to świeccy byli inkwizytorami i
nawracali mieczem na wiarę, gdzie w imię tej wiary wycinali kobiety,
dzieci i mężczyzn bo nie znali Chrystusa. To ci świeccy. O i to jest
właśnie typowe zachowanie polskiego kościoła i nie ważne że papież
przepraszał, trzeba swoje zbrodnie przyłatać innym.
No coż z taką pierwotną wrażliwością,ci "świeccy" nadal w polsce
prześladują dzieci i kobiety ,wzywając do przemocy nad dziećmi jako
jedyny typ wychowania i do łajania kobiet bo o Boże to nie prawda że
kobieta to człowiek.

Dlatego kościół się skończy ze swoim bestialstwem, bo ewolucja
wrażliwości już funkcjonuje w ludziach, że cierpienie kobiet i dzieci
jest ważne i to ludzi boli.
Kościół tylko tą fale wrażliwości powstrzymuje i odnajduje się
jedynie w gruposkórnym dole społecznym.

14. Data: 2012-10-17 23:43:30

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 01:08, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> jest ważne i to ludzi boli.
>  Kościół tylko tą fale wrażliwości powstrzymuje i odnajduje się

Zobacz jak to widać, jak społeczeństwą krytystalizuje się nowa
wrażliwość. Weź eutanazję, przenosząc się w lata siedemdziesiąte
byśmy sobie przy umierającym asystowali i czekali kiedy wyciągnie
kopyta, jego ból nie był nasz, był taki pacjent ze swoim bólem nam
niedostępny, miał wyciągnąć kopyta i już.
Teraz jest inaczej, nasza twarz robi się inna, jego ból już jest nam
dostępny, już go czujemy, już rozumiemy, już chcemy skrócić to
cierpienie. Oczywiście kościelni nic takiego nie czują, bo ich
wrażliwość nigdy się na dobre nie zaczeła.

I co ,jest już legalna w wielu krajach, a poraża brak wrażliwości,
która tupie że ktoś ma się męczyć, chłód, bestialstwo, niesłychana
ślepota emocjonalna.

15. Data: 2012-10-18 14:49:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Oct 2012 16:08:44 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> jest ważne i to ludzi boli.
> Kościół tylko tą fale wrażliwości powstrzymuje i odnajduje się

Oj, ładnie być wyglądał, gdyby nie Kosciół...
(by XL)

16. Data: 2012-10-18 14:49:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Oct 2012 16:43:30 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> I co ,jest już legalna w wielu krajach, a poraża brak wrażliwości,
> która tupie że ktoś ma się męczyć, chłód, bestialstwo, niesłychana
> ślepota emocjonalna.

POczekam na legalność u nas 3-]
(by XL)

17. Data: 2012-10-18 16:17:45

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 16:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 17 Oct 2012 16:08:44 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Oj, adnie by wygl da , gdyby nie Kosci ...
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

No ładnie byś wyglądała bez stalinizmu, to jest jakaś potworna
pomyłka, że instytucji kk jako zbrodniarza przeciwko ludzkości wogóle
nie zakazano . Coś tu szwankuje w demokracji , ludzie nie chcą
ustępować terrorowi w europie, a władze ustępują Islamowi,
katolicyzmowi. To tak jak ustępować Hitlerowi , Stalinowi i dawać
prawa ich nienawiści. To prawdopodobnie jest efekt jakiegoś
znieczulenia.

18. Data: 2012-10-18 16:36:44

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 18:17, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> katolicyzmowi. To tak jak ustępować Hitlerowi , Stalinowi i dawać
> prawa ich nienawiści. To prawdopodobnie jest efekt jakiegoś

No naprzykład w Holandii , uchwalili że nie wolno obrażać Islamu, tak
jak w Polsce weszła cenzura do katolicyzmu. Fundamentem obecniej
europy jest wolność słowa. Bez tego mamy terror, że jak co powiecie to
będziemy szaleć, ludzie się nie boją wyrażać co myślą na temat terroru
Islamskiego czy katolickiego, a teraz jest zakaz mówienia prawdy. Tak
jak nasz strachliwy Komorowski ustępują i zakazują mówienia prawdy, bo
się boją fanatyzmu oszalałego. Ta droga to potworny błąd.

19. Data: 2012-10-18 16:59:28

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 18:36, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> jak nasz strachliwy Komorowski ustępują i zakazują mówienia prawdy, bo
> się boją fanatyzmu oszalałego. Ta droga to potworny błąd.

O , bardzo łatwo jest obrazić Islam, wcale nie trzeba opisywać czym
są w swojej religinej nienawiści, czyli wystarczy powiedzieć- Jezus
był Bogiem. Jest to ciężka obraza Islamu, bo Islam nie uważa Jezusa
za Boga, a takie stwierdzenie jest bluźnierstwem, a bluźniercy muszą
zginąć. No Ty raczej byś nie zrezygnowała z takich wypowiedzi, więc
jak władza by ci zakazała to byś nie chciała takiej władzy, bo to
cenzura, a władza ulega fanatyką. No teraz już wiesz co czuje nasza
DODA.

20. Data: 2012-10-18 22:06:00

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 16:50, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

No właśnie, naród opóźniony na wrażliwości i patrzy się jak burok za
węgła na ludzi z europy jak na kosmitów.

Też tam widzę Szatana.
Kto jest bardziej zniewolony?
Perspektywa Mohera
Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?