Re: Historyczna pralka automatyczna

Data: 2020-08-09 14:28:22
Temat: Re: Historyczna pralka automatyczna
Od: FEniks <x...@p...fm>

> No więc najprawdopodoniej jednak nie czeska, jeno słowacka. Tatramat.
> Obecnie STIEBEL ELTRON Slovakia, s.r.o. ul. Hlavná 1, 058 01 Poprad.
> Tutaj nieco nowsze wykonanie, Tatramat 245.2, ładowana od góry, ale
> sam przedni panel konstrukcyjnie bardzo podobny.
>
> https://www.retromania.sk/media/k2/galleries/217/tat
ramat-245.2--1982-_2.jpg

> Można poguglac po obrazkach tym tatramatem -- widzę sporo różnych fotek.
> Pralka po czesku to "pračka", jakby co.

To jednak nie ta pralka, ale Twój post naprowadził mnie na właściwą.

Jednak nie miała dwóch pokręteł i miała nazwę, ale jak tylko ją
zobaczyłam na tym filmie, to pamięć zaskoczyła. Nawet naklejka
informująca o otwieraniu drzwiczek była ta sama.

Tamat 500 bawełna 90:

https://www.youtube.com/watch?v=Xyz1Ccmn3u8

W necie wyłącznie filmiki na YT, żadnych informacji o producencie. Ale
wygląda mi to na jakąś skróconą nazwę od Tatramat, więc może i produkcja
ta sama?

Ewa