Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...

Data: 2001-11-21 14:10:41
Temat: Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...
Od: jacek <j...@w...pl>

Witaj!

In article <3...@n...vogel.pl>, l...@p...pl says...

> zawsze pozostaje pamiec strukturalna wody...

Jakby ci to pwiedziec...chemie troche znam, fizyke kwantowa tez (taki
hobby) ale bylbym wdzieczny gdybys rozwinal - bo nie wiem teraz czy
mowisz powaznie czy zartujesz.

> zgadzam sie, ze zaniechanie metody konwencjonalnej na rzecz homeopatii czy
> czegos innego jest totalna bzdura... moj lekarz rodzinny troche sie zajmuje
> homeopatia i zawsze powtarza, ze prawdziwy homeopata NIGDY nie namawia czy
> nawet sugeruje na zaprzestanie leczenia konwencjonalnego... homeopatia moze
> byc tylko wspomagajaca...

A widzisz! To jest prawidlowa i chwalebna postawa. Problem w tym ze wsrod
tych wszystkich nawiedzencow jest ona niebyt mile widziana. A i pacjencie
jej nie lubia..

> swoja droga o zjawiskach energetycznych (nie tylko chemicznych) w tego typu
> roztworach wodnych wiemy na tyle malo, ze trudno jest jednoznacznie okreslic
> ze ten lek ma prawo czy nie ma prawa dzialac...

No tak - ale wtedy to zaczynamy sie uciekac do definowania co jest a co
nie jest lekiem.

> swoja droga zaczyna mnie coraz bardziej ciekawic i sprobuje poszukac czegos
> o homeopatii od strony czysto molekularnej...

JNie ukrywam ze jestem bardzo zainteresowany!!