Homodyktat w ofensywie.

81. Data: 2012-04-18 19:56:14

Temat: Re: Homodyktat w ofensywie.
Od: glob <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pArAn napisał(a):
> [...]
> =

> zwi=3D3DEAksze=

> dodawane=

> wiedzy=

> http://www.gazeta=

> wsz=EAdzi=
>
> Ale szatan siedzi w winnych, wiec nie mogli go widziec w niewinnych, a ze
> widzieli to pewne wiec zamiast paranoi mogli miec halucynacje lub wade
> wzroku...naucz sie poprawnej diagnozy bo zginiesz w branzy z kretesem ;)
> To o paranoikach podejrzewam bylo teoria o mnie gdyz o taki stopien
> samokrytycyzmu z kolei ja nie podejrzewam ciebie. Wiec teraz jakas teorie o

Szatan siedzi w winnych........doprawdy?

82. Data: 2012-04-18 19:57:22

Od: "bulbul" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

: <k...@g...pl> napisał(a):

> eliminac=
> l=

Gazeta.pl
> =

> nieakceptow=

> samowzmocnie=
> =

> pochodzen=
> pok=

> http://www.gazeta=

> zmien=
>
> Ech...

..samo zycie...

83. Data: 2012-04-18 20:13:13

Od: "homofriendly" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Znany toru=F1ski naukowiec prof. Aleksander Nalaskowski trafi przed s=B1d
> za kontrowersyjn=B1 wypowied=BC o homoseksualistach:
> "Rodzice homoseksualni tworz=B1cy dom dziecka nie s=B1 w stanie przekaza=E6
> dziecku w procesie wychowania w=B3a=B6ciwego wymiaru =BFycia seksualnego
> cz=B3owieka. Ten wymiar b=EAdzie zawsze wymiarem spaczonym, wymiarem
> chorym. Tak jak homoseksualizm jest chory, cho=E6 =A6wiatowa Organizacja
> Zdrowia uzna=B3a, =BFe nie jest".
> http://tiny.pl/hpjrt

Komentaz do komentaza z netu:

-STOPHOMOFOBIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! dlaczego Polska nie jest krajem gay-
friendly????
-Bo to nie jest normalne..?

Nic dodac ;)))

84. Data: 2012-04-18 20:14:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mis" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> A wiesz ze zdolales! ;)

Eee- przecież to niemożliwe. Sam siebie powstrzymałeś- no ale jak koniecznie
chcesz to przypisać mnie- to się nie krępuje
:-)

> kolację?
> wogóle ;)
> wlasciwie podjadam caly czas
> wybierz wlasciwa odpowiedz :)

Może któraś jest właściwa- no ale to Ty wiesz, która. Skąd niby miałbym
wiedzeć? Chcesz, żebym znów za Ciebie wybrał?
:-))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

/

85. Data: 2012-04-18 20:14:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-18 21:00, Paulinka pisze:
> [...]
62369,1,1

> I dziwić się potem zwykłym ludziom, którzy widzą ten dysonans.
> Tak się nie da. Większość w tym i ja uważałam celibat za całkowitą
> wstrzemięźliwość seksualną.
> Związek seksualny rodzi zobowiązania. Różne, może ich nie być, ale
> zwykle są, wystarczy, że taki ksiądz bez (jego zdaniem) zobowiązań
> podejmie współżycie. I co? Sypie się cała teoria kościoła o
> antykoncepcji. Przecież współżycie to deklaracja stworzenia potomka.

Taki żarcik Mleczki mi się przypomniał a' proposik

http://mleczko.interia.pl/galerie/o-ksiezach/zdjecie
,423253,5

Ewa

86. Data: 2012-04-18 20:15:23

Od: "winny" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <n...@g...com> napisał(a):

> pArAn napisa=B3(a):

> nia
> tow.
> zne

> Gazeta.pl

> DB1 od
> h zachowa=3D

> kty

> ->

> kuje i

http://www.gazeta=
> ..pl/usenet/
>
> Szatan siedzi w winnych........doprawdy?

No masz ci -doczepiles sie ;P
A w kim ma siedziec?
Przeciez ze nie w tobie. Prawda? ;)

87. Data: 2012-04-18 20:22:12

Od: "offtheme" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> napisał(a):

> [...]
koniecznie
> chcesz to przypisać mnie- to się nie krępuje

Alez sie nie krepuje. Jakżebym smial! ;)

> Może któraś jest właściwa- no ale to Ty wiesz, która. Skąd niby miałbym
> wiedzeć? Chcesz, żebym znów za Ciebie wybrał?
> :-))

A pozwolisz? ;P

88. Data: 2012-04-18 20:30:35

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "offtheme" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> koniecznie
>
> Alez sie nie krepuje. Jakżebym smial! ;)

> A pozwolisz? ;P

A mogę zabronić? No sam widzisz:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

89. Data: 2012-04-18 20:35:42

Od: "hydroliz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> napisał(a):

> A mogę zabronić? No sam widzisz:-)

No pewnie ze mozesz. Ja ci tego nie zabronie ;)

90. Data: 2012-04-18 21:08:35

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 19:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> On 18 Kwi, 19:22, "cichosza" <k...@g...pl> wrote:

> Bzdury. Homoseksualizm był zawsze, jednak istniały w społeczeństwie
> naturalne hamulce dla jego rozwoju, teraz te hamulce się UMYŚLNIE
> niszczy i dlatego homoseksualizm jest tak bardzo widoczny.

"Dychotomia płci, która jest akceptowana powszechnie w kulturze,
posiada charakter etnocentryczny. Jednocześnie płciowość człowieka nie
musi wyrażać się dychotomicznie - w różnych zbiorowościach kulturowych
spotyka się przypadki i koncepcje dotyczące androgynii,
homoseksualizmu różnego typu lub transseksualizmu. Homoseksualizm
występuje w większości znanych naukowcom kultur - zarówno kobiecy jak
i męski, przy czym ten drugi obserwowany jest częściej. Spotyka się go
w formie stałych instytucji społecznych, w formie zachowań związanych
z pewnymi obrzędami lub jako sporadyczne zachowania indywidualne."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm_a_kontek
st_kulturowy

W historii rozny byl kontekst kulturowy homoseksualizmu. Byly okresy
kiedy byl zdecydowanie bardziej powszechny niz obecnie. Jak rowniez
czas i miejsce gdzi karano kara smierci, osoby dopuszczajacych sie
cielesnego obcowania w obrebie tej samej plci.

Nigdy nie bylo tzw. "naturalnych hamulcow" dla obcowania
homoseksualnego, bo sam homoseksualizm jest natura. Jest natura bowiem
wystepuje w obrebie roznych gatunkow zwierzat. Jesli byly jak piszesz
"hamulce" to wylacznie kulturowe, czyt. administracyjno-prawne. Czesto
wbrew naturze!

Intencjonalnosc Twoich wypowiedzi jest az nadto czytelna. A moim
zdaniem sam "panbook" jest gejem, skoro stworzyl czlowieka na swoj
obraz

W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.
W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Wizerunek firmy rodzinnej...
anti pedofile
te same słowa- inne treści