Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko) Re: Homoseksualizm w KoÄšâ EURO şciele Katolickim. (Tylko dla myÄšâ EURO şlĂ"â EURO Ścych, spienieni proszeni na sÄšâ EURO šoneczko)

Re: Homoseksualizm w KoÄšâ EURO şciele Katolickim. (Tylko dla myÄšâ EURO şlĂ"â EURO Ścych, spienieni proszeni na sÄšâ EURO šoneczko)

Data: 2010-03-26 00:09:53
Temat: Re: Homoseksualizm w KoÄšâ EURO şciele Katolickim. (Tylko dla myÄšâ EURO şlĂ"â EURO Ścych, spienieni proszeni na sÄšâ EURO šoneczko)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

piątek, 26 marca 2010 00:38. carbon entity 'XL' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Dobre.

Ja tylko parafrazuję wykłady wrocławskich profesorów literatury i któreś ze
zdań Umberto Eco z "Imienia Róży". Jestem mieszanką niepoprawnego idealisty
co do przyszłości i cynika co do teraźniejszości. Doświadczenie historii
realnego socjalizmu wyrobio u mnie od dzieciństwa nawyk widzenia świata w
kategorii "przede mną szerokie perspektywy, ale chwilowo... no wiadomo...
rzygać się chce". W takiej optyce wartościowanie służy znacznie gorzej od
rzetelnego, nagiego opisu, zbierania i gromadzenia faktów, a jeżeli się chce
wyjść ponad to i tworzyć sztukę, zalecaną poetyką jest swobodny i
niezobowiązujacy pastisz. Najpierw należy się zająć analizą retoryki i (w
domyśle azjanickiego) stylu, a wiedza czemu on służy i tak przyjdzie prędzej
czy później sama.