Re: Homoseksualne kalectwo.

From: "igrazka" <g...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homoseksualne kalectwo.
Date: Tue, 6 Aug 2002 05:42:26 +0200

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
news:aimvd5$cok$12@news.tpi.pl...

> Niemniej jednak, w Polsce toczy się rocznie kilka spraw karnych o
> molestowanie seksualne uczennic przez nauczycieli. Czy zatrudnianie
> np.w gimnazjum albo liceum homoseksualistów, nie powiększy tej liczby?
> Czy homoseksualista / dotyczy to także hetero / nie będzie całkowicie
> wolny od faworyzowania przystojnych, młodych chłopców? Przecież ci
> ludzie nie ograniczają swoich zainteresowań wyłącznie do własnej
> orientacji. Atrakcyjny seksualnie jest dla nich każdy młody chlopak.

Kobieto, opanuj sie!!! Homoseksualizm TO NIE TO SAMO CO PEDOFILIA!!! Na
litosc boska, czy ty naprawde jestes taka ignorantka, czy tylko sie
zgrywasz, zeby sprowokowac dyskusje????
Myslac twoimi kategoriami - zaden heteroseksualny mezczyzna nie powinien byc
zatrudniony w szkolach, do ktorych (nie daj Boze!) uczeszczaja dziewczeta, a
zadna heteroseksualna kobieta nie powinna uczyc chlopcow (tez zdarzaja sie
przypadki molestowania chlopcow przez kobiety), bo to moze zwiekszyc liczbe
molestowan w szkole. To taki sam absurd, jak to, co napisalas wyzej. A co do
pedofilii, to wystepuje w takim stopniu u homoseksualistow jak u
heteroseksualistow, zreszta sama piszesz, ze w Polsce rocznie toczy sie
kilka (tylko?) spraw o molestowanie dziewczynek przez nauczycieli. Jest to
czyn karalny i godny potepienia, kiedy dorosly naduzywa zaufania dziecka dla
wlasnych korzysci seksualnych.
Jednak wam (czyt. homofobom, a raczej ignorantom) wygodniej jest wrzucic nas
(homoseksualistow, biseksualistow, transseksualistow) do jednego worka z
roznej masci kryminalistami i dewiantami, uprawiajacymi swoje zboczone
rozpasanie seksualne w przydroznych szaletach, parkach, a najchetniej pewnie
jeszcze na cmentarzach przy aplauzie satanistow, okraszajacych te orgie
krwia niewiniatek (moze nawet porwanych z domu dziecka). Chcielibyscie, zeby
tak bylo, ale niestety musze was zmartwic - wiekoszsc lesbijek i gejow
wiedzie takie samo zycie jak wy - mamy takie same pragnienia, dazenia,
kompleksy, radosci, smutki i jedyne co nas od was rozni to to, ze jak juz
spotkamy te ukochana osobe, to nie jest nam dane sie przytulic, czy
pocalowac publicznie, bo wy, wspaniali katolicy milujacy blizniego swego,
wytykacie nas palcami i najchetniej byscie nas ukamieniowali, albo przymusem
"nawrocili" na jedyna suszna droge - co mi zajezdza znanym skadinad
fundamentalizmem islamskim. A nawet kiedy zamykamy sie w swoich czterech
scianach dla wlasnego spokoju jestesmy przesladowani przez wscibskich
sasiadow, dla ktorych kazdy samotny mezczyzna to gej, a dziewczyna -
lesbijka, zwlaszcza, jesli nie widac na horyzoncie znajomych plci
przeciwnej.
Tyle krzyczysz o tym, jak bardzo ranimy twoje uczucia, a sprobuj sie tak dla
eksperymentu postawic na moim miejscu, albo jeszcze inaczej - sprobuj sobie
wyobrazic, ze dorastasz w spoleczenstwie homoseksualnym, gdzie oczekuje sie
od ciebie, ze znajdziesz sobie jakas mila dziewczyne i sie z nia zwiazesz, a
ty nie czujesz zadnego pociagu do swoich kolezanek i przyjaciolek, naomiast
w wieku 20 lat odkrywasz, ze masz jednak pociag do chlopcow, a konkretnie do
jednego, ktory na dodatek odwzajemnia twoje uczucia. Zaczynacie sie
potajemnie spotykac, zeby was nie wyzywano na ulicy od "heterykow",
"zboczencow" i "dewiantow". Wasze uczucie rozkwita, pragniecie obwiescic
calemu swiatu, jacy jestescie szczesliwi, ale wiecie, ze musicie sie ukrywac
ze swoja miloscia - ostatnio nawet ogladaliscie reportaz o jakims klubie
heteryckim rodem spod ciemnej gwiazdy, ale nie identyfikujecie sie z tymi
wulgarnymi, kopulujacymi po krzakach zbereznikami - wasza milosc jest inna,
piekna, troche naiwna, niczym nie przypominajaca atmosfery tamtego klubu. Wy
nie jestescie tacy... ale co, jesli sie tacy staniecie? Rodzice
(jednoplciowi) przestrzegali was przed tym gniazdem rozpusty, jakim sa kluby
i dyskoteki heteryckie. Ostrzegali przed mezczyznami, ktorzy wola
dziewczynki od chlopcow, straszyli gwaltem i roznymi chorobami wenerycznymi.
Ale jak to, co do siebie czujecie moze byc wulgarne i godne potepienia,
skoro wy tylko chcecie byc razem i chcecie sie kochac.W koncu postanawiacie
powiedziec swoim rodzicom o waszej milosci. Twoje mamy nie byly zachwycone,
ale stwierdzily, ze maja ciebie jedna i przede wszystkim zalezy im na twoim
szczesciu. Niestety twoj ukochany mial mniej szczecia, jego rodzice
natychmiast odeslali go do psychologa, zeby sie leczyl z tego zboczenia, czy
fanaberii, jak to okreslili. Dlugo go nie bylo. W koncu wrocil, ale nie
pozwolono ci sie z nim widywac. Powiedziano ci, ze on nie chce cie widziec,
ze jest juz uleczony, a nawet ma udany zwiazek z innym chlopcem. Nie mozesz
w to uwierzyc, ale twoje mamusie tlumacza ci, ze czesto sie zdarza, ze
dziewczeta przechodza fascynacje plcia przeciwna, ale jest to tylko chwilowa
fascynacja, ktora mija, w koncu kazda kobieta odkrywa, ze jej powolaniem
jest bycie z druga kobieta. Po jakims czasie dowiadujesz sie, ze twoj
"cudownie uleczony" chlopak powiesil sie zostawiajac list, w ktorym napisal,
ze "jesli nie moze byc soba, to woli nie byc wcale". Nim jego tatusiowie
wyprowadzili sie gdzie indziej, zdazyli rozpowiedziec sasiadom i znajomym,
jak ci zaufali i jak uwiodlas im syna, ktory przez ciebie sie zabil. Ludzie
wytykaja cie palcem, mamy oczekuja, kiedy wreszcie znajdziesz sobie
dziewczyne, a ty cujesz wypalenie, kompletna pustke. Wyciagasz zdjecie z
wakacji, na ktorym jestes ze swoim ukochanym, siegasz po flakonik ze
srodkami nasennymi, bierzesz cala garsc i popijasz drinkiem. Przez chwile
ogarnia cie wielki smutek - ogromne lzy splywaja po twoich policzkach,
myslisz o swoich rodzicach, ktorych zostawiasz, ale juz za pozno... zamykasz
oczy i przenosisz sie do krainy, gdzie zawsze mozesz byc ze swoim ukochanym.

Wiem, strasznie to patetyczne (zwlaszcza ta koncowka), ale pomysl sobie, ze
homoseksualizm (nie mylic z biseks.) to orientacja, ktorej nie mozna
"wyleczyc" - tak samo, jak z ciebie nie moznaby bylo zrobic lesbijki - w
najlepszym razie moznaby z ciebie zrobic "bi", ale wczesniej czy pozniej
twoja prawdziwa natura doszlaby do glosu i zaczelabys szukac szczescia u
mezczyzn. Moze wiec czasem najpierw pomysl, nim wyrazisz swoja opinie, bo od
homofobi tylko krok do ksenofobii, rasizmu, faszyzmu, hitleryzmu.... wiesz o
co mi chodzi, prawda?

Pozdrawiam
Graża