Humor?

1. Data: 2001-05-29 20:32:18

Temat: Humor?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Z gory przepraszam autora ponizszego listu za nasmiewanie sie.
Znalazlam go w innej grupie i zdecydowalam sie podzielic nim z wami.

[...] zgloszenie na konferencje naukowa [...] streszczenie artykulu
[...]
"Na zasadzie warunków powstania i rozwoju systemów technicznych
zaproponowanych przez G.Altszulera, wykonano analizę zdolnosci
rozwojowych urzadzeń do wydobywania tresci jaj, jako zasadniczego
etapu technologicznego w przemysle jajczarskim. Do badań wykorzystano
dokumenty patentowe krajów; Polski, Niemiec, Rosji i USA.
Szczegółowej analizie poddano patenty Stanów Zjednoczonych wydanych w
latach 1900 2000.
Do analizy zastosowano statystyczne metody badawcze Taylora
(logarytmiczne linie trendu) i Browna (wyrównanie szeregów czasowych).
W zwiazku z mała iloscia materiału badanego, nie udało się otrzymać
typowego przebiegu -linii życia- zaproponowanego przez Altszulera w
układzie -podstawowy wskażnik rozwoju systemu - czas rozwoju-, ale
otrzymane wyniki statystyczne dały możliwosć wyznaczenia stopnia
rozwoju urzadzenia, który mogę okreslić jako jego stan nasycenia."

1. Data: 2001-05-30 06:46:39

Temat: Re: Humor?
Od: "Mac66" <m...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiecie jak matematy teoretyczny robi herbatę ?

- zaczyna od opróżnienia czajnika ......

1. Data: 2001-05-30 08:07:31

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

WO...W!

Jader

p.s. A ciekawe, czy wzieli tam pod uwage mozliwa zmiane ksztaltu jaj od 1900
roku - jakbym mial taka prace recenzowac, to bym sie doczepil :)

1. Data: 2001-05-30 19:11:22

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> Z gory przepraszam autora ponizszego listu za nasmiewanie sie.
> Znalazlam go w innej grupie i zdecydowalam sie podzielic nim z wami.

<ciach>

witam

swego czasu na studiach pisalem algorytm parzenia kawy

pozdrawiam busek

Orzechy do kiszonej
Pytanie do "starszych" grupowiczów.(OT)
Kapucha Joasi D.