Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-07 00:27:09
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:n1ja9b$f9v$1@news.icm.edu.pl...

> Generalnie powinniśmy wzajemnie szanować swoje sposoby na szczęście,
> bo nikt nie ma uniwersalnej recepty. Rozumiesz to?

Nie rozumiem. Zgodziłbym się na wzajemne tolerowanie swoich
sposobów na szczęście, ale szacunek dla sposobu?? Skąd ten pomysł?
Szacunek to ja mogę mieć do człowieka a nie do sposobu na szczęście.

> Strasznie szufladkujesz ludzi.

Przepraszam? :-)

> Ale czego nie dostrzegają?

No tego, że jest to zawód.

> Ja zdaję sobie sprawę z popularności prostytutek.
> Co ani trochę nie zmienia mojej opinii o prostytucji.

No i zastanów się, dlaczego nie zmienia.

> Tego nie musisz mi tłumaczyć. Siedzę tutaj nie od dziś.

No dla mnie to jest rewelacyjna nowinka - i bardzo Ci dziękuję
bo mi z Qrą otworzyłyście oczy na doskonałe wydarzenie które
mnie ominęło na żywo :-)