Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-07 01:35:26
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:n1jfpu$6rg$2@news.icm.edu.pl...

> Więcej niż się zgodzę - nawet do takiej konkluzji dążyłam. :)
>
> Chyba że w kręgu Twoich zainteresowań jest wyłącznie biadanie z przyczyn
> religijnych, a o biadających współplemieńców niewiernych się nie martwisz.
> ;)

Moi współplemieńcy niewierni jakoś, kurcze, nie biadolą...
Być może też jakaś niereprezentacyjna próbka, tak jak z tymi wiernymi.

> Są inne niż nasze kręgi kulturowe. Bardzo laickie. W których depresji nie
> brakuje. No ale to nie są depresje z przyczyn religijnych, więc nie
> będziemy ich brać pod uwagę, jak wyżej?

Nie wiem, nie jestem ekspertem od analizowania ogólnie depresji.

> Może nawet w ogóle nie będą mieli gdzie szukać, też tak zdarzyć się może.

Nie wiem, trudno mi się chyba wcielić w ateistę z depresją...
Na szczęście cieszę się życiem, ciągle mam wiele atrakcji
i już się nie mogę doczekać nadchodzącej wyprawy do
San Diego i kilku zaplanowanych w tamtych okolicach
wycieczek pieszych w góry, z plecakiem... ech... :-)