Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-11 12:28:19
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

W dniu 2015-11-11 o 10:15, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w

> Błąd Twój między innymi IMO polega na tym, że ferujesz wyroki.

Błąd twój między innymi polega na tym, że myślisz, że to jest błąd. A to
błąd, że tak myślisz.
Błędny może być sam wyrok, a nie czynność ich ferowania. Feruję je
świadomie, nie przyklejają się przez przypadek i żaden krasnoludek nie
podmienia treści wyroku.

> Z tej
> pozycji oczywiście będziesz wyłącznie wyrokował.

Oczywiście.

> Wyklucza to wręcz
> jakąkolwiek dyskusję.

Zgadzam się z tobą w 100%. Z fanatykami nie da się dyskutować. Pozostaje
jedynie wykazywać ich fanatyzm i manipulowanie faktami.
Trzeba się jakoś bronić, nie?

> Jeśli- jak twierdzisz- Małgosia (czy ktoś inny) zmyśla czy robi sobie
> żarty- to po prostu Jej to wykaż.

To jest fizycznie niemożliwe. Jak mam odróżnić czy zmyśla czy robi sobie
żarty?
Emotikona nie ma, wyrazu twarzy też nie widzę... Niewykonalne. Musi się
przyznać sama.

> No przecież coś wręcz musimy przyjąć,
> rozmawiając ze sobą. Milcząco przyjmujemy, że jest to logika. Ja nie
> zauważyłem w Twoich postach logicznych wywodów.

Dziwne, bo ja ich nie zauważyłem ani w postach fanatyków religijnych,
anie w postach rasistów.
I co teraz?

> Dyskutujesz na grupie "psychologia". Przecież tego typu wytłumaczenie
> (projekcją) jest (powinno być raczej) oczywistością tutaj.

Dyskutujesz na grupie "psychologia". Tego typu wytłumaczenie jest
(powinno być raczej) zbyt łatwe. Zbyt pospolite, proste. Prostackie
wręcz. I mało psychologiczne.

> Czemuś dla
> Ciebie nie jest.

Temuś, bo dla ciebie jest.

> Współczuję z wieloma ludźmi. Akurat tego uczucia wobec fanatyków nie ma
> we mnie.

Wiem. Jedni fanatycy nie współczują innym fanatykom, robią się grupą
dominującą i wykańczają konkurencję. Potem role się odwracają i tak to
się kręci od dłuższego czasu. No jak tu żyć panie, jak żyć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr