I wogle atam!

81. Data: 2009-11-27 21:00:32

Temat: Re: I wogle atam!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 21:59:12 +0100, XL napisał(a):

> Ależ oczywiście - po prostu zwykła, ludzka...

...życzliwość :-PPP
--

Ikselka.

82. Data: 2009-11-27 21:03:31

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
k.googlegroups.com...
On 27 Lis, 21:33, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomościnews:ff93f116-ec7f-4c24-b362-99a5f9c794cd@
j4g2000yqe.googlegroups.com...
.

> Ja nie poszczę, znczy już jestem trup ;)

Ale ducha nie gascie...! :)

Pozdrawiam,
F.

83. Data: 2009-11-27 21:03:56

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Pączków nie robię, tylko rogaliki, ale w moich jest naprawdę 100 procent
> róży :-)
> Kto nie jadł jej nigdy, to mu wszystko jedno, byle pachniało, bo nie jest w
> stanie ocenić, co je, a je marmoladę jabłkową z aromatem różanym, dam sobie
> głowę uciąć.

Widzisz...
Gdybym chciała zjeść babcine pączki z różą, to bym napisała, ze takich
ręcznie gniecionych pączków, z nadzieniem z własnoręcznie zbieranych
owoców róży nikt inny nie potrafi zrobić. Ja napisałam o pączkach z
cukierni. Robionych inną metodą, bo hurtowo.

--

Paulinka

84. Data: 2009-11-27 21:08:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 22:03:56 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> owoców róży nikt inny nie potrafi zrobić. Ja napisałam o pączkach z
> cukierni. Robionych inną metodą, bo hurtowo.

Dobrze, rozumiem, ale prawdziwe różane nadzienie to nadzienie z tzw suchej
konfitury z płatków róży cukrowej, a nie z jej owoców. Tylko platki dają
ten specyficzny aromat. Nie jest możliwe, aby hurtowo stosowano oryginalną
konfiturę z płatków, z owoców także nie, ponieważ konfitura z nich jest
bardzo pracochłonna - konieczne jest drylowanie z nasion i czyszczenie
wnętrza owocu z kłujących włosków.
--

Ikselka.

85. Data: 2009-11-27 21:10:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 12:49:42 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Ja nie poszczę, znczy już jestem trup ;)

Zawsze możesz zacząć. Skoro nie wiedziałaś, że post nadal obowiązuje w
piątki, to nie popełniłaś grzechu przecież.
:-)

--

Ikselka.

86. Data: 2009-11-27 21:13:10

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 22:10, XL <i...@g...pl> wrote:

> Zawsze możesz zacząć. Skoro nie wiedziałaś, że post nadal obowiązuje w
> piątki, to nie popełniłaś grzechu przecież.
> [...]

Jak Ty przestaniesz bluźnić to ja zacznę pościć lol ;P ;D
___
Iza

87. Data: 2009-11-27 21:15:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> konfiturę z płatków, z owoców także nie, ponieważ konfitura z nich jest
> bardzo pracochłonna - konieczne jest drylowanie z nasion i czyszczenie

Dlatego napisałam, że w _cukierni+ najbardziej smakują (smakowały, bo
nie mogę jeść) mi pączki z różą u Spychały, a nie u kogoś innego. Pączki
z cukierni a nie własnoręcznie robione, z nadzieniem 'różanym' a nie
różanym.
Znowu próbujesz udowodnić, że Twoje coś jest lepsze od czyjegoś czegoś.

--

Paulinka

88. Data: 2009-11-27 21:18:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 13:13:10 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Jak Ty przestaniesz bluźnić to ja zacznę pościć lol ;P ;D

A bluźnię?

--

Ikselka.

89. Data: 2009-11-27 21:19:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 22:15:11 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> różanym.
> Znowu próbujesz udowodnić, że Twoje coś jest lepsze od czyjegoś czegoś.

Doszukujesz się tego, bo chcesz. Ja Ci po prostu mówię o czymś, o czym nie
wiesz, skoro piszesz o nadzieniu z owoców róży.
--

Ikselka.

90. Data: 2009-11-27 21:22:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Doszukujesz się tego, bo chcesz. Ja Ci po prostu mówię o czymś, o czym nie
> wiesz, skoro piszesz o nadzieniu z owoców róży.

A jak miałam napisać pączki z nadzieniem różopodobnym? No weź...

--

Paulinka

o religiach, okultyźmie i szamaniźmie [adamox]
teatrzyk zmielone życie niedoszłego katolika przedstawia - donos na mm
Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa