Re: I znow sam pilem koniaczka na IRCu

1. Data: 2000-12-14 18:44:02

Temat: Re: I znow sam pilem koniaczka na IRCu
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldi_34" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:918oe9$egn$1@news.onet.pl...
> Jak w temacie. Moze ktos w koncu sie odwazy i zajrzy na IRCa
>
> --
> Pozdrawiam
> waldi_34
> Czasem jestem tu :#akwa

Nie bardzo tylko wiem jak to jest mozliwe skoro wczoraj siedzielismy (ja,
Jola L-L i Konrad B) rozmawiajac i wymieniajac doswiadczenia kulinarne?!?!
YYY czy na pewno masz wszystko ok???

Sebastian Nowacki

1. Data: 2000-12-14 21:24:49

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

| Nie bardzo tylko wiem jak to jest mozliwe skoro wczoraj siedzielismy (ja,
| Jola L-L i Konrad B) rozmawiajac i wymieniajac doswiadczenia kulinarne?!?!
| YYY czy na pewno masz wszystko ok???

O właśnie. Dziś też byliśmym, a pana waldi_34 nie.

Wpada taki na grupę. Robi rozrubę, że co to ma znaczyć, że nikt nie siedzi
na IRCu. Nawet mnie, który siedząc w Necie od paru lat nie splamił się
IRCowaniem :-), zmusza do wejścia na kanał. A potem go nie ma. I jeszcze
opowiada, że był. To jakieś badanie socjologiczne, czy jak?

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2000-12-14 22:17:38

Temat: Odp: I znow sam pilem koniaczka na IRCu
Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
I jeszcze
| opowiada, że był. To jakieś badanie socjologiczne, czy jak?

Nie zartujcie sobie. Wczoraj, przedwczoraj i dzisiaj siedze caly
czas na #kuchnia. I dzisiaj wlasdnie wpadl jedrus i tomus.

waldi_34
Czasem jestem tu :#akwa

1. Data: 2000-12-14 22:31:44

Temat: Re: Odp: I znow sam pilem koniaczka na IRCu
Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 11:17 PM 12/14/00 +0100, you wrote:

> [...]
>|

>Nie zartujcie sobie. Wczoraj, przedwczoraj i dzisiaj siedze caly
>czas na #kuchnia. I dzisiaj wlasdnie wpadl jedrus i tomus.

zaraz, zaraz, w tej chwili na #kuchnia sa martwe dusze, bo nikt nic nie mowi:-)
niejaki przezorny, jackeBN, Igarb, Kappa....
w pewnej chwili ktos sie do mnie odezwal, ale sem uciekl...
a na #qchnia byl/a Witch
czyzbysmy byli gdzie indziej??
agnieszka (balrog)
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-14 22:45:55

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@b...nih.gov> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:4.2.0.58.20001214174110.021f5b00@NIHEXCHANGE
4.nih.gov...

> [...]
mowi:-)
> niejaki przezorny, jackeBN, Igarb, Kappa....
> w pewnej chwili ktos sie do mnie odezwal, ale sem uciekl...

Chyba tak:-))
My siedzielismy sobie na #kuchnia na serwerze Polnetu.

Adresy do sieci POLNET:

bialystok.ircnet.pl
czestochowa.ircnet.pl
krakow.ircnet.pl
lodz.ircnet.pl
poznan.ircnet.pl
warszawa.ircnet.pl
wroclaw.ircnet.pl
rzeszow.ircnet.pl

Teraz kanalu pilnuje @chanserv ale jutro od 19:00
ma siedziec Valdi. Ja niestety wpadne dopiero ok 22-23.

pzdr
jedrus

1. Data: 2000-12-14 22:53:49

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>mowi:-)
>
>Chyba tak:-))
>My siedzielismy sobie na #kuchnia na serwerze Polnetu.
>
>Adresy do sieci POLNET:
>
>bialystok.ircnet.pl
>czestochowa.ircnet.pl
>krakow.ircnet.pl
>lodz.ircnet.pl
>poznan.ircnet.pl
>warszawa.ircnet.pl
>wroclaw.ircnet.pl
>rzeszow.ircnet.pl
>
>Teraz kanalu pilnuje @chanserv ale jutro od 19:00
>ma siedziec Valdi. Ja niestety wpadne dopiero ok 22-23.

> [...]

a wiec wrobelek! w ogole cudem chyba polaczylam sie w koncu z serwerem
warszawa do tych por zawsze mi odpowiadal ze connection impossible;-( moze
pora dnia ma znaczenie....
tym razem wskoczylo z wizgiem (doslownym, kompo popiskiwal:-)) i widze
pilnowacza, ale nic nie mowi:-)
jutro 19, dobra, moja wiec 13, zajrze...
uklony
Agnieszka
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-14 23:52:41

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| Nie zartujcie sobie. Wczoraj, przedwczoraj i dzisiaj siedze caly
| czas na #kuchnia. I dzisiaj wlasdnie wpadl jedrus i tomus.

Cholera, przecież Sebastian pisał, że kuchnia jest porzucona i że
obowiązuje qchnia. Tak, to możemy się szukać...

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2000-12-15 07:07:51

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jutro 19, dobra, moja wiec 13, zajrze...
> uklony
> Agnieszka
> --
> Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Agnieszka, ale my bylismy na #qchnia:)))a nie #kuchnia- to zupelnie dwa
rozne kanaly

Jola

1. Data: 2000-12-15 12:38:30

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@K...Brywczynski...

> Cholera, przecież Sebastian pisał, że kuchnia jest porzucona i że
> obowiązuje qchnia. Tak, to możemy się szukać...

No wlasnie, zamiast pichcenia gramy w ciciubabke:-)))))))
Kanal #kuchnia jest nowym kanalem wiec nie moze byc
porzuconym. Owszem sa na roznych serwerach rozne
#kuchnie ale swieca pustkami.
Nowa #kuchnia ta na Polnecie ma @ChanServa ktory
kanalu pilnuje coby nie zostal "podebrany" :-)))))
Wiem ze od 19:00 bedzie Valdi ja dolacze ok 22-23.

pzdr
jedrus

1. Data: 2000-12-15 15:36:22

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> wrote in message
> Użytkownik "waldi_34" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Cholera, przecież Sebastian pisał, że kuchnia jest porzucona i że
> obowiązuje qchnia. Tak, to możemy się szukać...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!
Konrad , Agnieszka Szalewska- Pałasz i inni zainteresowani, jeżeli chcemy
pogadać to :::

Ostatecznie zawiadamiam że spotykamy się na #qchnia o 19. Żadna inna
kuchnia nie wchodzi w grę. Niejaki Waldi prawdopodobnie zaistniał na grupie
pl. rec. tylko po to ,aby namieszać informacyjnie.

#QCHNIA- godz. 19. Jola L-L

Ps: jedrus i tomus - to tez osoby nieznane w grupie,pojawiły sie tylko
mieszając wciąż w miejscu spotkań, sio.....

Re: Piernik (dla Konrada B.)
PRZEPISY NA WIGILIE i BOZE NARODZENIE-pytanie
oliwa
SZUKAM POWIDEŁ Z DZIKIEJ RÓŻY
Czy ktos znalazl melase w Warszawie?