Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

241. Data: 2015-04-02 12:45:57

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:511158e5-c162-47ae-8d28-262236b4240f@googlegrou
ps.com...
> A wiesz z tym będzie ciężko, bo polska jest ostro w tył za mamutami.

A coś w USA?

> Może pdf Rity jest w internecie. ?

Co to ?

242. Data: 2015-04-02 12:47:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> które mają leczyć z homo....modlitwą, bo wedug nich orientacja to wybór.
> Tak więc na zachodzie homofobia ma zmieniany DSM na chorobę psychiczną bo
> jest bardzo szkodliwa i przechodzi w paranoję, czyli ciężki obłęd. A u nas
> obłąkani postanowi leczyć zdrowych. Oczywiście protestują dziedziny jak
> psychologia, psychiatria, czy seksuologia ale kler już ma trzy takie
> placówki gdzie ludziom szkodzą. I ci sami katoliccy psycholodzi w starym
> zaburzeniu tożsamości doszukają się szatana, gdy już nowa psychologia ma
> terapie które z nas wszystkich zrobią szatany, bo osobości jest wiele.

Leczenie z homoseksualizmu to nie jest polski pomysł.
Od dawna tego już próbują z marnym skutkiem konserwatyści w USA.

243. Data: 2015-04-02 13:03:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> nie ma tak, że te systemy funkcjonują dwa na raz. To awykonalne.
> A Ty to właśnie proponujesz.

Tak Ci się tylko wydaje.

> No zaraz, ale to też nic nie zmieni- bo na tym terytorium Niemcy i tak
> mogą stosować taką praktykę prawa. To nie tak. Jest państwo, które ogłasza
> swoje prawa. Ja tam jadę- więc zobowiązuję się respektować je. No ale jak
> to robię- to mam prawo spodziewać się prawnej ochrony- a nie oprymowania.

Jeśli jedziesz do Niemiec to przestrzegasz niemieckiego prawa.
Jeśli dzieje Ci się krzywda i jesteś oskarżany o nieprzestrzeganie
prawa tylko dlatego że jestes Polakiem, a Ty go przestrzegasz
to wtedy spodziewać się możesz ochrony prawnej polskiego rządu.
Ale nie wtedy gdy nie przestrzegasz niemieckiego prawa.

> Przecież Twój rząd nie raz interweniował w drobniejszych sprawach.
> Czym była inwazja na Grenadę?

Dlaczego mieszasz moje poglądy z tym co robi rząd USA?
Czy ja jestem odpowiedzialny w jakiś sposób inwacji na Grenadę?
Weź przestań...

> Co innego, jak wiem, że nie będę mógł przestrzegać prawa kraju, do którego
> jadę: np Arabii Saudyjskiej. No może jeszcze ja- będę. Jednak np młoda
> Polka niech się nie dziwi, jak wyląduje w więzieniu gdzie zostanie
> potraktowana jak prostytutka- za to, że szła po ulicy w mini i tak weszła
> do restauracji- sama. No ale oni tam mają takie prawo. Można sobie
> poczytać- więc jak ktoś nie ma zamiaru go respektować- to niech nie lezie.

Nie bardzo rozumiem co postulujesz.
Bo ja widzę amerykańskie dziennikarki/reporterki w TV nadające z krajów
arabskich które mają włosy owinięte chustką - właśnie ze względu na
respektowanie lokalnych zwyczajów i tradycji, czy nawet lokalnego prawa.

> OK- jeszcze raz: ja się zgadzam. może jednak zauważysz, że przede
> wszystkim po to było 9/11, żeby był Patriot Act (a to dopiero początek).

Nie *po to* było 9/11 aby był Patriot Act. On został wprowadzony
przy wygodnej okazji bo właśnie ludzie się mocno wystraszyli
i dali sobie założyć kajdany niewoli myśląc że dostają większe
bezpieczeństwo... Sprzedali więc wolność za cenę iluzji zwiększonego
bezpieczeństwa. Tymczasem ich rząd wydaje teraz ogromne ilości
dolarów na bezsensowne rzeczy jak przeszukiwanie milionów
ludzi codziennie na lotniskach.

> Nadal uważasz, że 9/11 to było wszystko naprawdę?

A coś się zmieniło? Nadal uważam że nie było żadnego samobója.

> Zgoda. Czytałeś Nocny Lot? Miałes w szkole taką lekturę.

Nawet jeśli czytałem to dawno zapomniałem.

244. Data: 2015-04-02 13:24:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-02 o 11:39, Chiron pisze:

> Zgoda.

Do trzech razy sztuka, a jednak się nie udało poprawnie ustawić kodowania.

Ewa

245. Data: 2015-04-02 13:26:23

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Z dziećmi z Wrześni mam większe...

Wiem, skoro zdaje ci się, że zdarzenie miało miejsce za okupacji.

>Wytłumaczysz związek tego co napisałeś z omawianym tematem?

Wygogluj sobie coś o tej historii, a może łatwiej pojmiesz. Siri raczej nie
będzie wiedziała.

246. Data: 2015-04-02 13:50:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Wiem, skoro zdaje ci się, że zdarzenie miało miejsce za okupacji.

Pod rozbiorami. Rozbiory to przecież forma okupacji.
Coś Ci się nie zgadza?
Polska, formalnie nieistniejąca na mapie. Faktycznie istnieje
bo ludzie którzy mieszkają identyfikują się z narodem polskim.
Gdzie widzisz jakieś analogie pomiędzy zaborem pruskim
a wędrownymi pracownikami emigrującym na tereny niemieckie?
Widzisz oczami wyobraźni jakaś okupację czy rozbiory w strefe Schengen?

> Wygogluj sobie coś o tej historii, a może łatwiej pojmiesz.
> Siri raczej nie będzie wiedziała.

Ciągle wykręcasz się od odpowiedzi. Palnąłeś głupstwo.
Wycofaj się z niego lub wytłumacz jaki TY WIDZISZ związek.
Nie oczekuj od googla że wytłumaczy mi Twoje pokrętne myślenie.

247. Data: 2015-04-02 13:55:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Do trzech razy sztuka, a jednak się nie udało poprawnie ustawić kodowania.

Padły mi 2 komputery. Na 3 mam linuksa- i nigdy nie korzystałem z grup na
nim. Wczoraj postawiłem system na tym, co padł- i już moge odpisywać. Swoją
ścieżką- może na Linuksa coś jest, jakiś ciekawy klient grup? Ciekawe-
poszukam

--

Chiron

248. Data: 2015-04-02 14:38:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> Tak Ci się tylko wydaje.
Tu tkwi właśnie "sęk". Tłumaczyć Ci się staram:-). Podałem Ci przykład o
swobodnym wznoszeniu się wbrew grawitacji. Mam gdzieś prawa grawitacji.
Podobnie jak Ty prawa rządzące społecznościami. Tyle, że mnie wyśmieje
fizyk- Ciebie socjolog lub psycholog społeczny. Swojej niewiedzy nie
pokryjesz "tak ci się tylko zdaje". Coś, co dla mnie jest oczywiste- dla
Ciebie zdaje się tak niezrozumiałe, że wręcz to wypierasz. Nie można
propagować państwa opiekuńczego, wręcz opresyjnego- bo tylko bardzo
opresyjne państwo w ogóle rości sobie prawo do zabierania dzieci swoim
obywatelom (nawet cudzoziemcom)- a już w szczególności zabierania za to, że
posługują się w jego obecności swoim językiem. Tego chyba nie było nawet w
najsroższych reżimach totalitarnych- do czasów wybitnych socjalistów-
Stalina i Hitlera. Słyszałeś o Dzieciach Zamojszczyzny? Dziś rocznica. I
jednocześnie uważasz, że to państwo może pozwolić swoim obywatelom na tak
szeroko pojęty liberalizm, jaki proponujesz?! To jest rodzaj schizofrenii
wręcz.

> [...]
> to wtedy spodziewać się możesz ochrony prawnej polskiego rządu.
> Ale nie wtedy gdy nie przestrzegasz niemieckiego prawa.
Ci ludzie nie złamali niemieckiego prawa. Niestety- rząd polski (a raczej
polskojęzyczny) nie reprezentuje nas wcale. W sytuacji opisywanej przeze
mnie- rodzice ci najwięcej pomocy uzyskali od Niemców- ludzi dobrej woli.
To, co przeszli z polskojęzycznym korpusem dyplomatycznym- nadaje się na
opowieść. Kryminalną.

> Dlaczego mieszasz moje poglądy z tym co robi rząd USA?
> Czy ja jestem odpowiedzialny w jakiś sposób inwacji na Grenadę?
> Weź przestań...
Nie obarczam odpowiedzialnością Ciebie. uważam, że to nawet fajna sprawa.
Jedzie sobie gdzieś amerykanin z przekonaniem, że jak mu się coś stanie- to
jego rząd się za nim ujmie.

> [...]
> arabskich które mają włosy owinięte chustką - właśnie ze względu na
> respektowanie lokalnych zwyczajów i tradycji, czy nawet lokalnego prawa.
Podałem tylko przykład kraju, gdzie niektórzy Europejczycy są zdziwieni, że
znaleźli się w więzieniu i nie wiedzą, za co. Nie zadali sobie bowiem trudu
dowiedzenia się czegokolwiek o kraju, do którego pojechali. Znam kobietę,
która wyszła za wahabitę twierdząc, że on tak naprawdę nie przestrzega
islamu- i na dodatek pojechała z nim do jego kraju. Skończyło się niestety
dla niej- tragicznie. Tyle, że w takich wypadkach pretensje są
nieuzasadnione. W wypadku Niemiec- które co innego głoszą, a co innego
praktykują- jak najbardziej.

> [...]
> ludzi codziennie na lotniskach.

> A coś się zmieniło? Nadal uważam że nie było żadnego samobója.
No cóż- jakby Ci to napisać...:-)

> Nawet jeśli czytałem to dawno zapomniałem.

Bardzo ciekawe. Zaraz po 2 Wojnie- lotnictwo rozwija się gwałtownie. Aby
konkurować skutecznie z koleją- musi uruchomic nocne loty pocztowe.. Zginęli
ludzie- nie z ich winy. Tak naprawdę- nie było po prostu "nocnych" procedur.
Jednak- co ważne- świat idzie swoją drogą: następnego dnia odbywają się
normalne loty- także nocne. Oczywiście- ten wypadek będzie dokładnie zbadany
i przedyskutowany. Jednak nikt z tego powodu nie robi problemów- na razie-
póki co- latać trzeba nadal bez procedur.
Prawda, jakie to rózne podejście od dzisiejszego?

--

Chiron

249. Data: 2015-04-02 15:32:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Pod rozbiorami. Rozbiory to przecież forma okupacji.

Widzę matole, ze sprawdziłeś i postanowiłeś złapać się za brzytwę
podciągania pojęć na siłę.

>Widzisz oczami wyobraźni jakaś okupację czy rozbiory w strefe Schengen?

I znów zduping. I co ma do rzeczy w ogóle "strefa Schengen"? Kolejne pojęcie
bez związku przywołujesz ni z dupy ni z pietruchy, szpanujesz zasobnością
słów, których znaczenia nie rozumiesz, czy co?

250. Data: 2015-04-02 16:14:30

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]
> pojęcie bez związku przywołujesz ni z dupy ni z pietruchy, szpanujesz
> zasobnością słów, których znaczenia nie rozumiesz, czy co?

Ok, rozumiem ze nie wytlumaczysz juz o co ci chodzilo z przykladem Wrzesni.
W porzadku :-)

Psychopatyczne zarazki
Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.