Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

261. Data: 2015-04-03 07:24:56

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mfkgdu$228$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>No tych niemieckich, za ktore im dzieci zabrali...

Za "nieposługiwanie się przez obywatela oficjalnym językiem"?

262. Data: 2015-04-03 07:38:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Słyszałeś o badaniach psychotechnicznych wśród księży? [...]

A słyszałeś o przysiędze celibatu wśród pilotów ?

Dębska

263. Data: 2015-04-03 12:44:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-03 06:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Ci to na pewno wylądują w Alpach.

264. Data: 2015-04-03 14:28:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> tylko bardzo opresyjne państwo w ogóle rości sobie prawo
> do zabierania dzieci swoim obywatelom (nawet cudzoziemcom)-
> a już w szczególności zabierania za to, że posługują się w jego
> obecności swoim językiem. Tego chyba nie było nawet w najsroższych
> reżimach totalitarnych- do czasów wybitnych
> socjalistów- Stalina i Hitlera.

Zrozum, że ulegasz demagogii i propagandzie.
Do tej pory nie przedstawiłeś ANI JEDNEGO konkretnego przypadku
zabrania dzieci Polakom w Niemczego który byłby w jakiś sposób
udokumentowany dla nas, czytelników. Odsyłałeś mnie ogólnie do
googla - poszukałem, poczytałem i znalazłem tylko antyniemiecką
propagandę - żadnych faktów, żadnych dokumentów, żadnych dowodów.

> Słyszałeś o Dzieciach Zamojszczyzny? Dziś rocznica.

Czyżby znowu następny grupowicz myli wydarzenia spod okupacji
czy wojny z wydarzeniami w wolnym, demokratycznym kraju?
Czy to Tobie się miesza we łbie czy świadomie demagogię stosujesz
próbując manipulować emocjami ludzi?

> I jednocześnie uważasz, że to państwo może pozwolić swoim
> obywatelom na tak szeroko pojęty liberalizm, jaki proponujesz?!
> To jest rodzaj schizofrenii wręcz.

Nic nie uważam. Pytam, szukam, proszę o fakty. Nic nie dostaję.
Tylko stek demagogii i propagandy antyniemieckiej...

Miałem takiego kolegę w Polsce, który się skarżył że zabrali
mu prawo jazdy za normalną jazdę. Podobno nie zrobił zadnego
wykroczenia - stał na czerwonym, jechał na zielonym, nie zmieniał
pasa bez migaczy, auto miał sprawne... Historię "prześladowania"
opowiadał na kilku spotkaniach na których byłem świadkiem
i wiele osób nawet dawało się łapać na haczyk i współczuć mu...
Problem w tym, że zataił jeden fakt - Policja nie zabrała mu prawa
jazdy za popraną jazdę po drodze czy przestrzeganie przepisów
o światłach ulicznych - zataił fakt, że podczas rutynowej kontroli
zmierzyli mu 1,2 promila alkoholu...

Dopóki nie poznasz sprawy tych Polaków w Niemczech bliżej
i nie zapoznasz się z konkretną sprawą, konkretnymi zarzutami,
poznasz dokumenty to prawdy się nie dowiesz jak będziesz
słuchał jednostronnej opowieści "pokrzywdzonej" matki...
Wstrzymaj się więc z osądami bo tylko zły sędzia wysłuchuje 1 strony.

> Ci ludzie nie złamali niemieckiego prawa. Niestety- rząd polski (a raczej
> polskojęzyczny) nie reprezentuje nas wcale. W sytuacji opisywanej przeze
> mnie- rodzice ci najwięcej pomocy uzyskali od Niemców- ludzi dobrej woli.
> To, co przeszli z polskojęzycznym korpusem dyplomatycznym- nadaje
> się na opowieść. Kryminalną.

Opowiadać tak sobie możesz do nocy... nic to nie da.
Twoja historia brzmi bardzo jednostronnie, tak jak ta historia
mojego kolegi o "prześladowaniach" go przez polską Policję...

265. Data: 2015-04-03 15:58:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Za "nieposługiwanie się przez obywatela oficjalnym językiem"?

Czy Ty bierzesz udział w dyskusji która się tu toczy od kilku dni?
Czy może byłeś nieobecny lub pisałeś innego maila czytając :-)))

266. Data: 2015-04-03 20:23:36

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Czy Ty bierzesz udział w dyskusji która się tu toczy od kilku dni?
>Czy może byłeś nieobecny lub pisałeś innego maila czytając :-)))

To był cytat z ciebie, ale rozumiem, ze sam już nie pamiętasz o co ci
chodzi.

267. Data: 2015-04-03 23:23:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> To był cytat z ciebie, ale rozumiem, ze sam już nie pamiętasz o co ci chodzi.

Wiem że cytat moj, ale najwyrazniej Ty nieuwaznie czytasz o czym pisal
Chiron skoro zadajesz takie pytania.

268. Data: 2015-04-04 08:36:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Wiem że cytat moj, ale najwyrazniej Ty nieuwaznie czytasz o czym pisal
>Chiron skoro zadajesz takie pytania.

Uważasz, że jakieś przepisy "strefy szengen" (hehe) są ok, bo nie ma
zaborów, ale nie chcesz napisać jakie to przepisy.

269. Data: 2015-04-04 15:09:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Uważasz, że jakieś przepisy "strefy szengen" (hehe) są ok, bo nie ma
> zaborów, ale nie chcesz napisać jakie to przepisy.

Przecież za każdym razem, w przypadku każdej rodziny, te przepisy
będą pewnie ciut inne - prosiłem Chirona parę już razy aby podał
przykład konkretnej sprawy, konkretnej rodziny, ale jakoś nabrał
wody w usta i odsyła mnie do googla, gdzie tylko demagogia
antyniemiecka propaganda...

270. Data: 2015-04-04 15:19:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Przecież za każdym razem, w przypadku każdej rodziny, te przepisy
>będą pewnie ciut inne -

??? Gdzież? W Niemcach? Chyba cię pogięło.

>prosiłem Chirona parę już razy aby podał
>przykład konkretnej sprawy, konkretnej rodziny, ale jakoś nabrał
>wody w usta i odsyła mnie do googla, gdzie tylko demagogia
>antyniemiecka propaganda...

Ciągle nie napisałeś co miałeś na myśli pisząc o "nieszanującego lokalnych
przepisów w panstwie".

Psychopatyczne zarazki
Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.