Re: Ich troje

Data: 2000-07-12 07:35:31
Temat: Re: Ich troje
Od: "Olga" <o...@o...pll>

Saanale napisał(a) w wiadomości: <3...@p...fm>...
Jestem
>nieszczęsliwa.....nie tylko z tego powodu:-)))))).
>Nie mogę spać!!!! Smutno mi:-)))). Smiać mi się chce z tego postingu,
>Dlaczego ja cierpię??? Czy da się na to spojrzeć z innej strony???
>Wiecie co, ja jestem stuknięta!!!!
>Jeszcze cos. Czy uważacie, że on ma jakis wpływ na tę sytuację, czy
>wszystko zależy tylko ode mnie????

Dziewczyno!!!!!!!!!!!!!!!
przeczytalam twoj post chyba ze trzy razy, i juz w ogole nie wiem o co tu
Nie moge zrozumiec, dlaczego zamieszczas w swoim poscie znaczki usmiechu,
jak ten: :), skoro jest Ci smutno i jestes nieszczesliwa. A juz w nastepnym
zdaniu piszesz, ze chce Ci sie smiac ze swojego postingu.
Ty to raczej jestes normalna, ale znalazlas sobie kawal........... chama.
Otworz oczy i zobacz co sie dzieje wokol Ciebie!!! I Ty jeszcze myslisz o
malzenstwie z tym gosciem?
O.