Idea 25 Antyrodnikowa pianka wyszczuplajaca

1. Data: 2003-03-27 08:33:25

Temat: Idea 25 Antyrodnikowa pianka wyszczuplajaca
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochanie dziewczyny na www.wizaz.pl przeczytalam wspaniale opinie na temat
dzialania tej pianki na cellulit i postanowilam jej wyprobowac. Ale nie moge
jej znalezc :(( Czy wiecie gdzie w Warszawie mozna dostac kosmetyki tej
firmy - a glownie (oczywiscie) te pianke?

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-03-27 08:57:40

Temat: Re: Idea 25 Antyrodnikowa pianka wyszczuplajaca
Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej znalezc :(( Czy wiecie gdzie w Warszawie mozna dostac kosmetyki tej
> firmy - a glownie (oczywiscie) te pianke?

Nie wiem gdzie w Warszawie - ale na pewno mozesz ja kupic tu
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=82af775
9994faf87&p_pid=22154
- z kazdego miejsca w Polsce :)) Na dodatek ma chyba dosc promocyjna
cene....
Nie mam nic wspolnego z ta drogeria - po prostu czasem korzystam i wiem ze
mozna tam kupic kosmetyki bez latana po sklepach :))
Nikoosia

1. Data: 2003-03-27 09:31:16

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam nic wspolnego z ta drogeria - po prostu czasem korzystam i wiem ze
> mozna tam kupic kosmetyki bez latana po sklepach :))

A mnie tak zalezalo zeby zrobuc to najpozniej jutro, bo potem na 2 tygodnie
wyjezdzam a taka jestem niecierpliwa rezultatow - trzeba bedzie poczekac do
powrotu :((

Na wizazu poradzono mi znalezc na stronce tej firmy przedstawicielstwo w
Warszawie. I jest na Koszykowej :)) Czy ktoras z Was wie gdzie to jest
dokladnie? Bo ja nie z Warszawy - dopiero sie zadomawiam :))

Dominika.

1. Data: 2003-03-28 13:03:14

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to kupilam sobie te pianke - fajna w eksploatacji :)) Jeszcze nigdy nie
mialam kosmetyku w piance i bardzo mi sie ten pomysl spodobal :))
Tylko, zeby zadzialalo!!! Bo ja to jakos oporna jestem okrutnie na takie
specyfiki ;)

Dominika

GLAMOUR
zużycie kosmetyków
IsaDora - Perfect Contour Kajal
co to jest?
Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft